Sabtu, 13 Januari 2018

Apakah pilihan perdagangan


Risiko Pilihan Standard yang diterbitkan oleh Perbadanan Kliring Pilihan. Sekali lagi, dalam setiap contoh di atas, anda akan membayar premium untuk pilihan itu sendiri. Apabila anda membeli pilihan ekuiti anda benar-benar tidak membuat komitmen untuk membeli ekuiti asas. Pilihan anda terbuka. Bilakah anda mahu melakukan ini? Anda menjalankan pilihan anda pada satu ketika sebelum tarikh tamat tempoh. Spread membuka seluruh dunia strategi pilihan yang mungkin: spread panggilan bull, menaruh spread, spread lembu, spread panggilan beruang, pengikat besi, dan kupu-kupu, hanya beberapa strategi sekarang yang anda inginkan. Alasannya adalah untuk Level 2 adalah kerana anda boleh kehilangan wang pada kedudukan pilihan. Bagi setiap kontrak yang anda jual, anda akan membeli 100 saham yang mendasari jika anda ditugaskan semasa tamat tempoh. Kedua-dua strategi ini membolehkan anda kehilangan lebih banyak daripada apa yang ada dalam portfolio anda, jadi mereka hanya perlu dicuba oleh seorang peniaga pilihan yang berpengalaman. Ini adalah beberapa strategi yang kuat yang disediakan untuk anda. Sekiranya anda mempunyai panggilan pendek terbuka, anda tidak boleh menjual saham anda tanpa terlebih dahulu menutup kedudukan panggilan ringkas. Anda akan menghasilkan wang dengan peningkatan dalam asas ditambah dengan kredit yang mana anda menjual pilihan panggilan.


Mereka biasanya sangat mudah dilaksanakan, dan risiko itu adalah kedua-duanya, ditakrifkan dan diminimumkan. Lebih daripada mungkin, anda masih akan mengumpul keuntungan kecil daripada menutup pilihan panggilan anda. Semua pembrokeran mempunyai borang untuk mengisi, biasanya berasingan dari ketika anda membuka akaun anda, untuk memulakan pilihan perdagangan. Ini berbeza dengan akaun tunai biasa, di mana anda berdagang dengan menggunakan wang dalam akaun. Adalah idea yang baik untuk belajar menggunakannya dalam perdagangan anda. Opsyen, mengikut sifatnya, jauh lebih murah daripada membeli stok. Dengan panggilan pendek dan putaran pendek juga datang dengan strangles pendek dan straddle pendek. Membeli pada margin meminjam wang dari broker untuk membeli stok. Saham lebih cenderung untuk berjalan lebih tinggi dan untuk melakukannya secara tidak disangka-sangka.


Apa yang awak buat? Kini, ia mungkin menggoda untuk membiasakan permohonan anda. Pengawal keselamatan ini boleh mengecewakan jika anda seorang peniaga pilihan berpengalaman yang ingin memulakan perdagangan dengan segera. Kelemahannya ialah kenaikan harga di atas harga mogok anda yang anda terlepas kenaikan harga saham. Terdapat tiga senario untuk panggilan yang dilindungi. Seperti yang anda lihat, tidak semua pembrokeran mengikut garis panduan yang sama untuk menubuhkan tahap, dan tahap pilihan ini akan memperincikan perdagangan mana yang anda dibenarkan untuk diletakkan. Anda boleh memohon semula bila-bila masa yang anda mahu, dan jika anda menunjukkan pembrokeran anda bahawa anda sudah bersedia untuk bergerak ke atas, mereka biasanya akan memberi anda tahap yang baru. Untuk berdagang pada margin, anda memerlukan akaun margin. Panggilan ringkas menimbulkan lebih banyak risiko daripada meletakkan pendek. Brokerage mencipta Tahap Pilihan untuk membantu melindungi anda dan diri mereka sendiri. Tahap 1 dikhaskan untuk strategi risiko yang ditentukan.


Bagi setiap 100 saham yang anda miliki, anda mahu menjual 1 kontrak panggilan. Tahap pilihan mana yang biasanya anda berdagang? Sesetengah strategi mempunyai risiko yang sangat terhad, baik kepada peniaga dan broker. Broker telah meletakkan pengawal keselamatan untuk melindungi anda daripada diri anda. Ini akan membantu menghapuskan risiko penurunan yang mendasar. Kami akan menemui strategi risiko yang lebih maju, tidak terhad pada tahap yang lebih tinggi, lebih sukar untuk mencapai tahap. Sekiranya dasar gagal bergerak sehingga harga mogok oleh tamat tempoh, panggilan anda akan luput tidak bernilai, membolehkan anda mengumpul kredit penuh pilihan anda. Dua strategi yang ada adalah panggilan panjang dan panjang. Walaupun terdapat banyak strategi risiko yang ditakrifkan, Tahap 1 biasanya untuk panggilan tertutup dan meletakkan tunai yang dijamin.


Apabila anda berpindah ke Aras Pilihan 3, keseronokan bermula. Mereka juga ingin tahu mengenai pengalaman anda dengan pilihan dan perdagangan secara umum. Mereka tidak akan membiarkan peniaga yang buruk dengan hutang yang besar bankrap perniagaan mereka. Kelemahan tersembunyi yang lain adalah jika asas anda mula bergerak lebih rendah. Tidak semua peniaga mempunyai jenis wang tunai untuk memulakannya. Anda boleh memikirkannya sebagai pinjaman dari pembrokeran anda. Apabila anda dinaik taraf kepada Tahap Pilihan 3 dan 4, anda kini berdagang pada margin dan bergerak ke strategi pilihan yang lebih maju. Brokerage, bagaimanapun, semua mengikut sistem klasifikasi yang sama. Walaupun mereka sukar dan margin, strategi penyebaran tidak boleh diabaikan.


Apabila anda berpindah ke peringkat ini, anda mesti mempunyai akaun dengan margin. Sijil ini hebat untuk mempunyai dan mengemukakan permohonan anda apabila anda memohon untuk menaik taraf Tahap Pilihan anda. Apabila anda diberikan saham itu, mereka akan berada pada harga mogok. Biasanya, mereka akan menanyakan kepada anda pertanyaan tentang kecairan bersih, nilai bersih, afiliasi kepada korporat dan perdagangan orang dalam, dan objektif pelaburan dan perdagangan. Dia hanya pendek saham dan tidak panggilan, tetapi kesannya adalah sama. Walau bagaimanapun, pengawal keselamatan ini berfungsi seperti yang diiklankan. Anda tidak boleh kehilangan lebih banyak daripada apa yang ada dalam akaun anda. Kelemahannya ialah anda terlepas kenaikan harga saham. Panggilan yang dilindungi dan wang tunai dijamin adalah strategi pemula yang hebat tetapi mereka bukan untuk semua orang. Kami akan mendapati strategi ini lebih rendah, lebih mudah untuk mencapai tahap. Mereka juga ada untuk melindungi pembrokeran pilihan. Jika anda fikir perkara itu akan bergerak lebih rendah, anda akan membeli satu.


Margin membolehkan anda meminjam wang dari broker anda untuk berdagang perdagangan dan pilihan telanjang. Strategi yang dikunci di belakang pintu ini adalah strategi margin dengan risiko tidak jelas, panggilan pendek dan putaran pendek. Pada akhir hari ia adalah broker yang berada di garisan untuk hutang dibayar. Sekarang, sebelum anda bersumpah sepenuhnya, ketahui bahawa dengan Opsyen Tahap 3, semua strategi ditakrifkan sebagai risiko. Kebanyakan strategi pilihan anda akan jatuh ke dalam kedua-dua kategori ini sehingga bekerja untuk Pilihan Tahap 3 adalah keutamaan bagi kebanyakan peniaga. Ini adalah bonus yang hebat, terutamanya untuk portfolio yang lebih kecil, kerana sekarang anda boleh berbuat lebih banyak dengan kurang. Matlamat borang ini adalah untuk broker untuk mengetahui lebih lanjut tentang anda dan pengalaman anda dengan pilihan. Malah, anda masih akan mengumpul premium penuh untuk pilihan pendek anda, seperti dalam senario lain. Tahap Pilihan yang anda mahukan, anda perlu meluangkan sedikit masa mempelajari pilihan. Sekiranya stok asas meningkat di atas harga mogok anda, saham anda akan dipanggil pada tamat tempoh.


Mereka tidak memerlukan margin, tetapi mereka memerlukan portfolio yang cukup besar untuk membeli saham itu. Terdapat banyak kursus pilihan dalam talian yang menyediakan sijil apabila selesai. Anda akan menyimpan saham anda, dan anda boleh menjual panggilan tertutup lain pada kedudukan itu. Salah satu aspek perdagangan yang paling diabaikan ialah tahap kelulusan pilihan. Panggilan di sisi lain boleh mendaki hingga tak terhingga. Tidak memahami dan tidak baik dengan memiliki saham anda dipanggil dari anda adalah bagaimana anda kehilangan panggilan tertutup perdagangan wang. Ketua Pegawai Eksekutif yang mengawal sebuah syarikat, boleh mencetuskan larian yang luar biasa dalam stok. Jika anda percaya bahawa asasnya akan bergerak lebih tinggi, anda membeli panggilan. Ini adalah panggilan yang dilindungi. Margin, jika digunakan secara sembarangan, membolehkan anda kehilangan lebih banyak wang daripada apa yang mampu dibayar oleh akaun anda. Tahap pilihan ada untuk melindungi akaun anda.


Walaupun dengan modal yang cukup, anda mungkin tidak mahu memperdagangkan strategi ini. Joe Campbell belajar cara yang sukar apabila berlaku sesak dengan syarikat farmaseutikal semalaman. Apabila anda berdagang dengan panggilan tertutup, anda perlu baik-baik saja dengan memiliki saham anda dipanggil pada harga mogok. Inilah yang anda mahu berlaku. Anda kini mempunyai keupayaan untuk berdagang. Masalahnya adalah terlalu banyak. Inilah sebabnya mengapa broker mempunyai jabatan risiko besar.


Tahap Pilihan 1 dan 2 dikhaskan untuk akaun bukan marjin. Mereka mengekalkan pedagang baru daripada meniup portfolio mereka kerana mereka mengklik butang yang salah. Pertama, anda memerlukan wang yang cukup dalam akaun anda untuk membeli 100 saham saham di mana anda ingin pilihan perdagangan. Apabila anda mula berdagang pilihan panjang, anda akan mula masuk ke bahagian pilihan yang lebih rumit. Tahap Pilihan 4 biasanya merupakan tahap tertinggi yang anda boleh dapatkan. Tidak semua broker mengklasifikasikan tahap opsyen mereka dengan cara yang sama. Jika anda menutup saham dan meninggalkan pilihan pendek terbuka, anda akan mempunyai panggilan telanjang. Ini boleh menjadi strategi neutral yang hebat untuk keuntungan apabila asas berada dalam jarak yang ketat. Spread akan memerlukan lebih banyak kerja kaki dan pendidikan untuk dapat menguasai. Apabila anda menaik taraf ke Pilihan Tahap 2, anda kini dibenarkan membeli pilihan.


Opsyen Perdagangan boleh menjadi pengganti yang baik untuk perdagangan opsyen melalui Kabinet Pelanggan. Opsyen Perdagangan InstaForex merupakan alat tambahan untuk platform InstaTrader yang bertujuan untuk meningkatkan fungsinya, sekali gus membolehkan peniaga untuk berdagang opsyen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.