Sabtu, 13 Januari 2018

Pilihan untuk berdagang


Sehingga Khamis, mereka telah meningkat kira-kira 20 peratus untuk tahun ini. September, dibeli 60 hingga 70 sen setiap satu. Pilihan perdagangan Equifax jarang berlaku, dengan hanya di bawah 260 kontrak pada bulan Julai, kira-kira 13 hari. Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa tidak ada komen apabila ditanya sama ada agensi itu melihat aktiviti luar biasa dalam pilihan Equifax. Equifax pada awal bulan Ogos, hanya beberapa hari selepas syarikat pelaporan kredit itu menemui pelanggaran secara dalaman tetapi lebih dari sebulan sebelum pelanggaran itu diumumkan kepada orang ramai. Najarian menunjukkan aktiviti di Equifax meletakkan hari itu, apabila 10 kali lebih banyak dibeli berbanding bulan sebelumnya. Sebagai contoh, sepanjang bulan Julai, Equifax meletakkan opsyen yang didagangkan hanya di bawah 260 kontrak, atau kira-kira 13 kontrak sehari. Letakkan opsyen, yang memberikan pemegang hak untuk menjual aset pada harga tertentu pada satu masa pada masa akan datang, pada dasarnya pertaruhan saham asas akan jatuh. Jurucakap Equifax belum memulangkan panggilan untuk mengulas mengenai perdagangan pilihan. Sertai CNBC, Institut Aspen dan pemain keselamatan siber yang paling berpengaruh dari kerajaan, perniagaan dan teknologi di Sidang Kemuncak Cyber ​​Cambridge, 4 Oktober di Boston. Jon Najarian, peniaga dan penyumbang CNBC, berkata perdagangan pilihan Equifax tidak semestinya. Saham Equifax jatuh hampir 14 peratus pada Jumaat berikutan pendedahan pelanggaran itu.


Anda sedang mencuba akses ke laman web kami dari negara yang tidak dibenarkan. Strategi pelaburan yang disebutkan di sini mungkin tidak sesuai untuk semua orang. Sekiranya harga stok asas turun dengan ketara sebelum tarikh tamat tempoh, kerugian anda mungkin ketara. Harga stok diselaraskan untuk dividen suku tahunan biasa. Bagi tujuan perdagangan ini, stok yang tidak membayar dividen, atau membayar dividen yang sangat kecil akan menjadi pilihan yang lebih baik daripada saham yang membayar dividen yang besar. Malangnya, hasilnya sering mengecewakan kerana kedua-dua masa dan harga boleh bekerja terhadap pemilik panggilan panjang dan pelabur yang berpengalaman saya tidak sepenuhnya menyedari risiko. Begitu juga, Harga Cuti Bahkan sebenar 74. Walau bagaimanapun, harga opsyen tidak diselaraskan untuk dividen suku tahunan biasa. Akibatnya, apabila anda menjual panggilan tertutup pada saham yang membayar dividen, anda berisiko untuk ditugaskan awal jika panggilan masuk dalam wang.


Opsyen pada dasarnya adalah kontrak, dan sebaik sahaja perintah ini dilaksanakan, anda mengambil tanggungjawab berkontrak yang anda mungkin atau mungkin tidak perlu bertemu dalam masa selama 38 hari akan datang. Bagaimana mereka menumpuk? Tiada kaedah pilihan sesuai untuk semua pelabur, atau semua pedagang pilihan. Setiap pelabur perlu mengkaji kaedah pelaburan untuk situasi tertentu sebelum membuat sebarang keputusan pelaburan. Max Gain berlaku jika anda diberikan dan stok anda dipanggil. Maklumat yang dikemukakan tidak menimbangkan tujuan pelaburan tertentu atau situasi kewangan anda, dan tidak membuat cadangan peribadi. XYZ berada pada beberapa harga yang berbeza apabila pilihan itu akan luput 38 hari dari sekarang. Ini boleh menyebabkan anda menubuhkan harga penutup yang memastikan kehilangan wang. Pastikan kedudukan yang anda pilih didagangkan pada harga yang lebih tinggi sekarang daripada yang anda bayar untuknya. Sediakan perdagangan pilihan panggilan tertutup yang pertama anda. Kemudian, sahkan perdagangan dan letakkan pesanan itu. Untuk pilihan perdagangan anda yang pertama, anda akan menjual hanya satu panggilan tertutup, dan berbuat demikian pada kedudukan yang lebih besar akan memastikan bahawa anda boleh terus menangkap keuntungan terbalik di baki saham anda, sekiranya saham mengalami kenaikan mendadak yang tidak dijangka . 500 saham XYZ anda tidak berubah nilai.


Walau bagaimanapun, kerana sistem tidak menyedari ini adalah panggilan tertutup sehingga ia dilaksanakan, pengiraan ini tidak termasuk penjualan 100 saham XYZ jika anda diberikan. Walaupun mungkin bijak untuk sekali-kali mengkaji posisi anda, kerana sebelum ini anda tidak mempunyai rancangan untuk menjual XYZ, tidak mungkin anda perlu melakukan apa-apa untuk 38 hari ke depan tetapi tunggu. Sebarang pergerakan dalam stok melebihi harga yang ditetapkan tidak menghasilkan keuntungan tambahan. Tugasan opsyen berlaku selepas waktu berjam-jam. Maklumat yang diberikan di sini adalah untuk tujuan maklumat umum sahaja dan tidak boleh dianggap saranan individu atau nasihat pelaburan peribadi. Sebaliknya, saya mencadangkan panggilan tertutup sebagai pilihan perdagangan pertama kerana apabila berstruktur dengan betul, masa dan harga dapat berfungsi dengan baik. Anda menyimpan premium pilihan dan pilihan panggilan pendek anda tamat tidak bernilai. Strategi pilihan biasanya tentang membuat tradeoffs, dan ini tidak terkecuali. Untuk menentukan sama ada kedua matlamat ini boleh dilaksanakan, lancarkan alat Simbol Hub atau Perdagangan di StreetSmart Edge. Di samping itu, panggilan tertutup secara amnya dianggap sebagai kaedah risiko yang agak rendah, dan kelulusan untuk menjual panggilan tertutup biasanya boleh diberikan kepada pelabur yang tidak pernah menjual opsyen dahulu. Walaupun premium yang diterima daripada jualan panggilan tertutup memberikan beberapa perlindungan risiko penurunan, ia tidak menghapuskan risiko sepenuhnya.


Apabila membuat keputusan pertama untuk membuat pilihan perdagangan, pemetik saham yang berjaya kadang-kadang berpaling kepada pilihan panggilan panjang. Walau bagaimanapun, ini adalah pesanan jual had biasa. Bila-bila masa anda menjual panggilan tertutup, anda telah menetapkan harga jualan maksimum untuk stok anda. Langkah 1 ke arah melaksanakan panggilan panggilan tertutup pertama anda adalah untuk memilih kedudukan stok dalam akaun anda di mana anda sudah memiliki 300 atau lebih saham; semakin banyak saham yang lebih baik. Sebarang pendapat yang dinyatakan di sini adalah tertakluk kepada perubahan tanpa notis. Ia adalah idea yang baik untuk menjual panggilan tertutup jika kedudukan stok anda telah bergerak dengan nyata terhadap anda. Dokumentasi sokongan untuk sebarang tuntutan atau maklumat statistik tersedia atas permintaan. Bagi kebanyakan peniaga, pilihan boleh memberikan cara yang masuk akal dan berkesan untuk menjana pendapatan yang sederhana atau cuba melindung nilai terhadap risiko pasaran dan portfolio. XYZ, di mana anda memiliki 500 saham. Perhatikan bahawa platform dagangan secara automatik mengira kehilangan Max Max, Break Even, dan Max untuk jualan satu opsyen panggilan. Mungkin menjual kedudukan stok yang sangat kecil pada harga yang menguntungkan. Sekiranya panggilan pendek anda masuk, anda boleh ditugaskan pada bila-bila masa. Perhatikan titik peluru yang bernombor di bawah sesuai dengan gambar tingkap perdagangan di bawah.


Klik pada tab Opsyen. Apabila anda log masuk, anda akan melihat jualan saham anda dan transaksi opsyen yang ditetapkan dalam tetingkap Transaksi skrin Butiran Akaun anda. Sebarang maklum balas atau komen bertulis yang dikumpulkan di halaman ini tidak akan diterbitkan. Jika anda ingin menukar harga had anda, anda boleh menggunakan anak panah atas dan ke bawah di sebelah harga, tetapi untuk perdagangan pertama anda, pertimbangkan untuk memasukkan harga had yang sama dengan bida itu. Contohnya tidak bertujuan untuk mencerminkan hasil yang anda jangkakan dapat dicapai. Kerugian maksimum berlaku jika XYZ jatuh ke sifar, yang sangat tidak mungkin. Ini mungkin akan menyebabkan pelaksanaan segera dan menghapuskan keperluan untuk menunggu harga saham berubah untuk dilaksanakan. Masuk ke bahagian bawah Equifax Inc. Siasatan yang dilaporkan adalah berasingan daripada penyelidikan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa mengenai penjualan saham oleh orang-orang Equifax sebelum September. Sekeping data yang panel akan tertarik adalah sama ada jumlah dagangan dalam pilihan dimulakan oleh pembeli atau penjual. Alert Perdagangan menulis dalam e-mel. Peter Cecchini, ketua strategi pasaran di Cantor Fitzgerald. Menyambung pembuat keputusan kepada rangkaian maklumat, orang dan idea dinamik, Bloomberg dengan pantas dan tepat menyampaikan maklumat perniagaan dan kewangan, berita dan wawasan di seluruh dunia.


Iaitu, yang membuat perdagangan. Mewujudkan siapa yang membuat dan kehilangan wang pada pilihan perdagangan yang diberikan adalah sebagai seni sebagai sains. Daripada berdagang satu mogok yang betul-betul satu SD jauh lebih baik untuk berdagang sedikit lebih jauh atau lebih dekat jika terdapat keuntungan nyata dalam jumlah dan kepentingan terbuka, terutamanya jumlah. Juga, pentingnya jumlah dan kepentingan terbuka ditekankan apabila melihat rantaian pilihan. Platform Doh kami boleh membantu, terutama jika anda tahu cara menggunakannya dan apa yang perlu dicari dan yang terkandung dalam segmen ini. Pedagang dalam segmen ini menggunakan ciri-ciri Doh, platform perdagangan kami. Menjadi fleksibel adalah penting.


Likuiditas sangat penting. Ini ditujukan kepada pedagang baru tetapi pedagang yang berpengalaman dapat memperoleh keuntungan daripada menonton segmen ini. Segmen ini untuk peniaga baru adalah mengenai membuat perdagangan pertama anda dan khususnya, memilih asas, kaedah, garis panduan anda untuk mengikuti dan bagaimana platform doh dapat membantu. Beberapa tangkapan skrin dari platform Doh dipaparkan bersama penjelasan dan beberapa perkara ditekankan. Nota segmen untuk faktor utama yang perlu dipertimbangkan. Tom Sosnoff dan Tony Battista untuk mengambil alih dan mempelajari apa yang perlu anda ketahui untuk menjadikan perdagangan pertama anda perdagangan yang lebih baik. Pantau dan tindak balas kepada RFQ dengan RFQ Viewer. Trading Technologies International, Inc. Lihat masa dan data jualan untuk kontrak pilihan, termasuk turun naik tersirat dan orang Yunani, pada masa setiap perdagangan dengan Pilihan Monitor Perdagangan. Menyelaraskan penciptaan strategi bersama dengan templat.


Guna penapis mudah atau rumit ke Pilihan Mata Elektronik untuk mengenal pasti peluang dan tempat pesanan. Vol Curve Manager untuk menentukan dan menggunakan lengkung volatilitas anda sendiri. Dilengkapkan Vol Curve atau menguruskan lengkung vol anda sendiri dengan antara muka grafik intuitif. Penyebaran panggilan VIX yang boleh mendapat keuntungan dari peningkatan volatiliti. Dan terutama bukan Cubs dan kaum India. Keterlaluan yang rendah membuat awak berasa lemah? Sekiranya kita tidak dapat diisi pada harga pertengahan atau harga yang lebih baik, kita menyesuaikan harga pesanan kerja untuk cuba diisi pada harga yang berbeza. Sekiranya kami mahu menjual pilihan ABC, harga semulajadi adalah harga tertinggi pasaran yang kini menawarkan untuk membeli pilihan ABC. Harga semulajadi adalah harga pesanan itu secara automatik akan diisi di pasaran, dengan jumlah kecairan yang cukup. Walaupun ini bukan peraturan set yang keras, ia adalah panduan yang berguna apabila kita menyesuaikan pesanan. Risiko dengan pesanan pasaran ialah pesanan itu mungkin dipenuhi pada harga yang tidak baik.


Sekiranya kami berusaha untuk mengakhiri dagangan, kami mengambil pendekatan yang sama seperti membuka perdagangan, tetapi kami lebih agresif dengan pelarasan harga. Oleh itu, ada kemungkinan pembeli atau penjual mungkin dapat menampung kita pada harga yang lebih baik daripada harga pertengahan. Seperti dengan pesanan pembukaan, jika kita tidak mendapat dipenuhi selepas pelarasan harga, kami membiarkan kerja perdagangan dan membiarkan pasaran datang kepada kami. Biasanya pada doh dan tastytrade, kami memasuki pesanan perdagangan awal kami pada harga pertengahan. Sekiranya kita tidak memenuhi syarat kerana ia tidak cair, kita dapat mencari asas yang berbeza dengan lebih banyak likuiditas untuk menggunakan kaedah opsyen untung yang sama. Jika kita mahu membeli pilihan ABC, harga semulajadi adalah harga tertinggi pasaran yang kini menawarkan untuk menjual pilihan ABC. Tiada siapa yang suka kalah. Biasanya pada tastytrade dan doh, kami meletakkan pesanan perdagangan awal kami pada harga pertengahan. Bagi dagangan yang kami jual, harga semulajadi adalah harga tawaran dan untuk perdagangan yang kami beli, harga semulajadi adalah harga yang diminta.


Perkara pertama yang kami lakukan untuk menyesuaikan pesanan kerja ialah harga perdagangan pada harga pertengahan jika kami tidak memulakan perdagangan di sana. Mempunyai kaedah mekanikal untuk membimbing pilihan harga kami membantu kami memasuki perdagangan pada harga yang menguntungkan dan memaklumkan kami apabila ia adalah masa yang baik untuk berjalan kaki. Pada doh dan tastytrade, kami biasanya tidak memasuki pesanan pasaran. Sebelum kita melakukan perdagangan, kita mencari pemahaman dengan kecairan yang baik. Had pesanan menjamin bahawa kami tidak akan memasuki perdagangan pada harga yang lebih teruk daripada harga yang kami masukkan. Ketahui bagaimana kami memilih jenis pesanan perdagangan, masukkan harga perdagangan awal, dan laraskan pesanan kerja untuk mendapatkan dagangan kami diisi. Setelah kami memiliki persediaan perdagangan pada skrin perdagangan dengan jenis pesanan yang dipilih, kami perlu membuat keputusan mengenai harga pesanan awal. Sebaliknya, kami memilih untuk meletakkan dan kemudian menyesuaikan pesanan had. Terdapat menu drop down di sana yang akan membolehkan anda mengubah mungkir harga pesanan yang satu kaki ke harga pertengahan. Apabila membuka dan menutup dagangan, kami juga melihat faktor-faktor lain seperti kedudukan keruntuhan theta harian untuk membantu membimbing rentang pelarasan kami. Jika kita tidak dapat diisi dengan pelarasan, ia mungkin bermakna bahawa asasnya tidak cukup cair. Salah satu manfaat gaya perdagangan kami di adunan dan tastytrade ialah kami tidak berkahwin untuk berdagang dengan asas tertentu.


Bergantung pada harga yang diminta di pasaran, kami boleh menerima lebih banyak kredit daripada yang kami minta dengan perintah had. Dalam doh, terdapat dua jenis pesanan yang boleh kita pilih: had dan pasaran. Ketahui cara untuk mempertahankan panggilan tertutup daripada dibongkar bolak-balik oleh asas yang terlalu aktif! Dan, dengan opsyen perdagangan di mana anda memperdagangkan lindung nilai pendasar yang mendasari, anda boleh memaksimumkan kecekapan modal melalui margin margin dan operasi yang diperkemas. Berpengetahuan dengan asas, kaedah dan perbendaharaan kata asas pasaran pilihan kami, menyediakan asas pengetahuan yang kukuh yang akan menyediakan anda untuk menangani peluang ini. Di CME Group, nikmati perdagangan pilihan di semua kelas aset utama di satu pasaran global. CT hari perniagaan seterusnya.


Nota: Data Amaun Volume dan Terbuka adalah dari tarikh perdagangan terdahulu. Manfaat dari kecairan dalam pilihan penanda aras kami di hadapan dalam Kadar Faedah, Indeks Ekuiti, Tenaga, Pertanian, Pertukaran Asing dan Logam, memberikan anda fleksibiliti dan kedalaman pasaran yang anda perlukan untuk menguruskan risiko dan mencapai matlamat dagangan anda. Ketahui bagaimana pilihan pada masa depan boleh membantu anda mengurangkan risiko penurunan dan mempelbagaikan portfolio anda. Pada masa ini, ketiga-tiga pemahaman yang diperdagangkan agak sedikit lebih tinggi dari mana mereka berada ketika kami mula, jadi mereka sebenarnya boleh jatuh agak jauh dari sini dan kami masih akan mengumpul keuntungan yang sama. Penutupan dagangan EST. Pada awal tahun ini, kami memilih tiga pemikiran yang kami rasa sekurang-kurangnya sama pada akhir tahun 2015 kerana mereka pada mulanya. Tetapi kini saya dapati senarai itu, dan akan membagikannya dengan anda sekiranya anda mahu bermain selama 15 minit selepas penutupan perdagangan setiap hari. Kami mengalu-alukan anda untuk masuk dan menyemak semuanya.


DBA, DBB, DBC, DBO, DIA, EFA, EEM, GAZ, IWM, IWN, IWO, IWV, JJC, KBE, KRE, MDY, MLPN, MOO, NDX, OEF, OIL, QQQ, SLX, SPY, UNG, UUP, UVXY, VIIX, VIXY, VXX, VXZ, XHB, XLB, XLE, XLF, XLI, XLK, XLP, XLU, XLV, XLY, XME, XRT. Setiap menjalankan kaedah yang berbeza, dan kami mengemas kini bagaimana setiap orang melakukan setiap minggu dalam Laporan Sabtu kami. Kadang-kadang mungkin perlu, bagaimanapun, jika anda merasa anda lebih terdedah kepada jurang yang membuka hari berikutnya daripada yang anda inginkan. Carian Google untuk mencari senarai pilihan yang didagangkan selepas beberapa jam, dan muncul cukup kosong. Lihat statistik perdagangan tambahan. Gunakan sejarah dagangan pilihan kami untuk membantu menentukan kaedah keluar untuk strategi perdagangan opsyen kami. Tapis hasilnya dengan menggunakan kawalan di bawah. Item ini tidak dihantar ke Thailand.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.