Sabtu, 13 Januari 2018

Di mana saya boleh membeli dengan bitcoins


Bitcoin melangkau seluruh sistem ini. Berikan bukti identiti dan maklumat hubungan anda kepada perkhidmatan. Anda juga boleh membuat dompet dengan menggunakan dompet dalam talian melalui laman pihak ketiga seperti Coinbase atau blockchain. Wallet kecil Ledger compactcoin bertindak sebagai storan USB untuk Bitcoins anda dan menggunakan keselamatan kad pintar. Simpan Bitcoins anda dalam talian. Perlindungan terhadap penipuan pembayaran: Oleh kerana Bitcoin adalah digital, mereka tidak boleh dilancarkan, yang melindungi terhadap penipuan pembayaran. Menyedari kelemahan menggunakan Bitcoin. Sesetengah perkhidmatan pertukaran membolehkan anda juga berdagang Bitcoins. Walau bagaimanapun, jika komputer anda diretas oleh virus atau penggodam atau jika anda menyembunyikan fail, anda mungkin kehilangan Bitcoins anda. Turun naik harga juga merupakan kelemahan utama. Tidak seperti kad kredit, di mana pedagang mempunyai akses penuh ke ID dan garis kredit anda, pengguna Bitcoin beroperasi secara anonim. Beli Bitcoins dengan akaun pertukaran anda. Mereka adalah peranti yang berdedikasi yang boleh memegang kunci peribadi secara elektronik dan pembayaran kemudahan. Laman-laman ini adalah dua daripada laman pihak ketiga yang lebih besar dan lebih dipercayai, tetapi tidak ada jaminan mengenai keselamatan laman web ini.


Bitcoin tidak dikawal atau dikawal oleh pihak berkuasa pusat seperti Federal Reserve dan semua urus niaga Bitcoin berlaku di pasaran dalam talian, di mana pengguna tidak dikenali dan tidak boleh dipercayai untuk sebahagian besar. Kelebihan utama Bitcoins termasuk yuran yang rendah, perlindungan daripada kecurian identiti, perlindungan daripada penipuan pembayaran, dan penyelesaian segera. Sentiasa sandarkan dompet anda ke cakera keras luaran untuk mengelakkan kehilangan Bitcoins anda. Dapatkan kebiasaan dengan isu undang-undang yang berkaitan dengan Bitcoin. Perkhidmatan pertukaran lain bertindak sebagai perkhidmatan dompet dengan keupayaan membeli dan menjual terhad. Satu kajian mendapati 18 daripada 40 perniagaan yang menawarkan untuk menukar bitcoin ke mata wang lain telah keluar dari perniagaan, dengan hanya enam pertukaran yang menggantikan pelanggan mereka. Berhati-hati dengan Bitcoins perlombongan. Salah satu manfaat dompet kertas adalah kekunci peribadi untuk dompet tidak disimpan secara digital. Di samping itu, urus niaga tidak boleh diterbalikkan, seperti apa yang berlaku dengan caj kad kredit. Salah satu kegunaan popular Bitcoins adalah sebagai pelaburan, dan ini sepatutnya berhati-hati dengan kata laluan sebelum meneruskan. Salah satu pilihan yang paling popular dan paling murah untuk memastikan Bitcoins selamat adalah dompet kertas.


Berhati-hatilah terhadap sesiapa sahaja yang cuba menjual perisian yang membolehkan anda untuk melancarkan Bitcoins pada komputer biasa, atau peralatan yang membantu anda. Beberapa pertukaran membolehkan anda memindahkan wang ke akaun luar negeri, tetapi bayarannya akan lebih tinggi dan mungkin ada kelewatan mengubah Bitcoins kembali ke mata wang tempatan. Memahami risiko Bitcoin sebagai pelaburan. Penambang Bitcoin adalah individu yang memiliki komputer yang sentiasa mengesahkan rantaian blok untuk memastikan ia betul dan terkini. Bitcoin adalah sistem mata wang alternatif dalam talian, yang bertindak sebagai bentuk wang digital. Bitcoin digunakan sebagai pelaburan, dan sebagai kaedah pembayaran untuk barangan dan perkhidmatan, dan dianggap sebagai cara untuk melakukannya tanpa perlu melibatkan mana-mana pihak ketiga. Beberapa laman web dalam talian menawarkan perkhidmatan dompet Bitcoin kertas. Berunding harga sebelum bertemu.


Penambang Bitcoin yang ingin memperoleh sejumlah besar Bitcoin, tetapi tidak mahu bergantung pada laman web pihak ketiga. Anda boleh membeli saham dalam kolam atau syarikat perlombongan, tetapi perlombongan tidak lagi menjadi sesuatu yang individu boleh lakukan sendiri dan meraih keuntungan. Tidak seperti bank tradisional, Bitcoin tidak mempunyai jaringan keselamatan jika Bitcoins anda hilang atau dicuri. Garis panduan yang dikemas kini akan mengawal selia bursa Bitcoin, tetapi akan meninggalkan seluruh ekonomi Bitcoin sahaja, untuk sekarang. Bitcoin akhirnya tertakluk kepada peraturan kerajaan dalam apa jua bentuk, ia dapat mengurangkan jumlah orang yang ingin menggunakan Bitcoin, yang secara teorinya boleh membuat mata wang tidak bernilai. Sesetengah bursa membolehkan anda membuat deposit secara langsung ke akaun bank mereka. Ini akan dilakukan secara bersemuka, bukan melalui ATM. Circle: Perkhidmatan pertukaran ini menawarkan pengguna keupayaan untuk menyimpan, menghantar, menerima, dan bertukar Bitcoins. Bitcoins di awan. Satu adalah alamat awam yang boleh anda gunakan untuk menerima Bitcoins dan yang lainnya adalah kunci persendirian, yang boleh anda gunakan untuk membelanjakan Bitcoins yang disimpan di alamat tersebut. Secara tradisinya apabila wang dipindahkan, ia melibatkan kelewatan yang ketara, memegang, atau kerepotan yang lain.


Memindahkan wang tidak memerlukan nama yang bermakna terdapat sedikit risiko kecurian identiti. Produk ini mungkin penipuan dan tidak akan membantu anda melombong Bitcoins. Dengan harga bergerak naik dan turun dengan cepat, risiko kehilangan wang adalah besar. Simpan Bitcoins anda melalui pihak ketiga. Mereka boleh menjana alamat Bitcoin untuk anda dan membuat imej yang mengandungi dua kod QR. Walaupun anda dikehendaki memberikan bukti identiti, pertukaran dan dompet anda tidak memberikan perlindungan yang sama yang dilakukan oleh bank. Perlu diingat bahawa rangkaian Bitcoin tidak kebal kepada penggodam, dan akaun Bitcoin purata tidak sepenuhnya dijamin terhadap penggodaman atau pelanggaran keselamatan. Mereka adalah individu yang mengesahkan transaksi, dan sebagai pertukaran untuk berbuat demikian, mereka dibayar dalam bitcoin, yang meningkatkan bekalan. Mendapatkan Bitcoin melalui pertukaran adalah cara paling mudah untuk mendapatkan Bitcoin. Jika anda dikehendaki untuk memaut ke akaun bank untuk menggunakan perkhidmatan pertukaran, ia mungkin hanya mengakui bank dari negara di mana perkhidmatan pertukaran adalah berdasarkan. Semasa mendaftar untuk perkhidmatan pertukaran, anda perlu memberi maklumat peribadi kepada perkhidmatan untuk membuat akaun. Kekurangan pihak ketiga bermakna wang dapat dipindahkan langsung antara orang dengan mudah, dan tanpa kerumitan, penundaan, dan biaya yang berkaitan dengan pembelian antara pihak yang menggunakan mata uang dan penyedia yang berbeda. CoinBase: Ini dompet dan perkhidmatan pertukaran yang popular juga akan berdagang dolar AS dan euro untuk Bitcoins.


Pada masa ini, hanya warga Amerika Syarikat yang dapat memautkan akaun bank mereka untuk mendeposit dana. Dompet kecil, padat, dan terbuat dari kertas yang mempunyai kod. Oleh kerana Bitcoin tidak diawasi oleh pihak berkuasa pusat, perlombongan memastikan bahawa individu yang memindahkan bitcoin mempunyai cukup, bahawa jumlah yang dipersetujui dipindahkan, dan baki untuk setiap ahli transaksi adalah betul selepas itu. Jadi, ia tidak boleh dikenakan serangan siber atau kegagalan perkakasan. Ini biasanya dilakukan melalui pemindahan wayar dan memerlukan bayaran. Tiada kuasa perantara untuk membayar balik kepada anda untuk apa-apa Bitcoins yang hilang atau dicuri. Bitcoins dengan membentuk blok urus niaga Bitcoin.


Sebaik sahaja anda menyediakan akaun anda melalui perkhidmatan pertukaran, anda perlu memautnya ke akaun bank yang sedia ada dan mengatur untuk memindahkan dana di antara akaun tersebut dan akaun Bitcoin anda yang baru. Ini bermakna bahawa harga Bitcoin dalam dolar berfluktuasi liar. Ketahui mengenai perlombongan Bitcoin. Pemindahan segera dan penyelesaian. Pertukaran berfungsi seperti pertukaran mata wang lain: Anda hanya mendaftar dan menukar apa sahaja mata wang anda menjadi Bitcoin. Ini bermakna jika anda menukar kepada Bitcoin, penting untuk tinggal di dalamnya, kerana bergerak kembali ke USD boleh mengakibatkan kerugian besar wang dana. Simpan kunci kepada Bitcoins anda dalam dompet dalam talian. Ini lebih mudah untuk ditubuhkan, tetapi anda akan mempercayai pihak ketiga dengan Bitcoins anda. Anda tidak dilindungi daripada penggodam, atau diberi pembayaran jika pertukaran keluar dari perniagaan. Kebanyakan bursa dan dompet akan menyimpan sejumlah mata wang digital atau fiat untuk anda, seperti akaun bank biasa.


Baru-baru ini, agensi persekutuan yang bertanggungjawab untuk memerangi pengubahan wang haram mengumumkan garis panduan baru untuk mata wang maya. Pastikan OS anda semunasabahnya selamat. Syarikat ini mempunyai aplikasi web dan mudah alih untuk pembelian dan perdagangan Bitcoin yang lebih mudah. Bitcoin membolehkan anda bertukar-tukar wang dengan serta-merta dengan sesiapa sahaja di dunia, tanpa perlu mencipta akaun saudagar, atau menggunakan bank atau institusi kewangan. Untuk membeli Bitcoins, anda perlu membuat laman penyimpanan untuk Bitcoins anda, dan ini adalah langkah pertama untuk membeli Bitcoin. Menutup Bitcoin sepenuhnya akan menjadi satu cabaran, tetapi peraturan persekutuan yang kuat dapat mendorong sistem bawah tanah. Buat dompet kertas untuk Bitcoins anda.


Untuk memahami Bitcoin, adalah penting untuk memahami perlombongan Bitcoin, yang merupakan proses di mana Bitcoin diciptakan. Wallet adalah fail komputer yang akan menyimpan wang anda, sama seperti dompet sebenar. Ini kemudian akan mengurangkan nilai Bitcoins sebagai mata wang yang sah. Xapo: Pembekal kad dompet dan penyedia kad debit Bitcoin ini menawarkan deposit dalam mata wang fiat yang kemudian ditukarkan kepada Bitcoin dalam akaun anda. Pilih perkhidmatan pertukaran. Rangkaian Bitcoin dikekalkan oleh pelombong, yang dikompensasi dengan Bitcoin baru. Ia adalah salah satu dompet hardwire yang lebih berpatutan di pasaran. Imej dicetak pada sekeping kertas panjang yang kemudian anda boleh melipat separuh dan bawa dengan anda. Anda juga harus meminta penjual jika mereka lebih suka dibayar secara tunai atau melalui perkhidmatan pembayaran dalam talian. Walaupun populariti mereka semakin meningkat, kebanyakan perniagaan masih tidak menerima Bitcoin, dan kegunaan mereka sebagai pelaburan adalah sangat dipersoalkan dan berpotensi berisiko. Bitcoin kira-kira enam setengah tahun lalu.


Terdapat peluang yang lebih besar anda boleh kehilangan semuanya. Mereka tidak dicipta untuk menjadikan orang-orang sangat kaya dalam beberapa bulan. Siapa yang mahu menyertai saya? Laporan berita kini menyatakan penggunaan leverage tersedia, dan dana lindung nilai ditumpuk ke Bitcoin. Sekiranya masa lalu adalah petunjuk masa depan, leverage telah membuktikan bencana semasa gelembung kewangan. Setelah melakukan penyelidikan penting ke dalam Bitcoin, dan pasaran kewangan secara keseluruhan, hampir tidak mungkin bagi saya untuk mengatakan bahawa Bitcoin tidak mereplikasi beberapa gelembung bencana terbesar kami dalam sejarah. Kenapa ada orang yang menggunakannya sebagai mata wang jika mereka semakin meningkat dengan harga? Di seluruh Facebook, dan platform media sosial yang lain, individu yang tidak mempunyai pengalaman melabur, atau sangat sedikit, menjadi sangat berani dan berani dalam ramalan Bitcoin mereka. Secara teori, idea Bitcoin boleh berfungsi dengan baik, dan menukar dasar moneton selama-lamanya. Bitcoins boleh berjuta-juta dalam beberapa tahun. Sudah tentu tajuk-tajuk seperti ini, dari beberapa saluran media kewangan terbesar di dunia, akan menangkap banyak perhatian. Bitcoin, berjumlah kira-kira 25 Bitcoins.


Seperti hari-hari berlalu, saya terus merasakan perasaan tidak selesa di perut saya. Nampaknya cryptocurrencies secara keseluruhan mungkin gelembung. Peluang anda adalah nipis, sangat tipis. Dalam keadaan semasa mereka, mereka tidak berguna, mereka tidak mempunyai nilai. Ia sepatutnya menjadikan sistem kewangan kita lebih stabil, tidak lebih mudah berubah. Bitcoin, dan hampir dibeli, sejak awal 2016. Oleh kerana lebih ramai orang menyedari Bitcoin, lebih ramai orang membelinya, secara eksponen meningkatkan harga dalam tempoh yang singkat.


Bagi saya, risiko itu tidak berbaloi, dan saya akan terus menonton gelembung Bitcoin, seperti banyak gelembung kewangan yang lain pada masa lalu. Ia terus dan terus; beribu-ribu jawatan seperti ini boleh didapati di seluruh web. Bitcoin, akan kembali SEMUA wang anda dan LEBIH. Bitcoin bahkan mengatasi beberapa perniagaan paling berjaya dalam sejarah dari segi permodalan pasaran. Bitcoin dan bersumpah untuk menjauhkan diri. Seperti yang dijelaskan oleh Tom Goodwin dalam pos LinkedInnya, tidak ada yang dapat menjelaskan nilai Bitcoin. Ini adalah pasaran kejayaan terbesar saya selama 43 tahun sebagai seorang peniaga. BILION dalam pendapatan pada tahun 2016. Dikatakan bahawa pada hari-hari awal Bitcoin, seorang individu pernah membeli pizza dengan Bitcoins. Kini mungkin masa yang baik untuk menyebut saya pelabur nilai, pelabur nilai yang agak ketat pada itu. Idea di sebalik cryptocurrency, dan lebih khusus Bitcoin, adalah untuk menyediakan mata wang fiat untuk memikat mata wang lain supaya kerajaan tidak dapat mencetak wang secara tidak sengaja dan menurunkan nilai mata wang mereka. Falsafah pelaburan saya ini telah membantu membentuk keraguan saya terhadap Bitcoin. Izinkan saya mengingatkan anda, saat ini bitcoin tidak memiliki nilai intrinsik, tidak menghasilkan aliran tunai dan tidak menjual produk.


Membuat perkara lebih teruk, THE US DOLLAR muncul dalam senarai yang sama. Kemudian sekali lagi, Bitcoin mula kerdil walaupun beberapa gelembung terbesar. Mereka tidak boleh digunakan untuk apa-apa. Notis yang saya katakan boleh, tidak akan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.