Ahad, 14 Januari 2018

Pilihan perduaan dagangan hari


Walau bagaimanapun, itu adalah margin; anda juga mesti mempunyai akaun yang lebih besar dan menerima toleransi risiko yang lebih besar. Dagangan hari mengambil kesempatan daripada pergerakan pasaran sepanjang tempoh masa yang lebih pendek sepanjang hari. Spot FX, ia memerlukan margin yang besar dan toleransi risiko, bergantung pada apa yang anda berdagang. Anda mungkin berada di kedudukan sepanjang hujung hari, selama beberapa jam atau bahkan hanya beberapa minit sahaja. Harga pasaran adalah berdasarkan harga pasaran yang berkaitan. Scalping memasuki dan keluar perdagangan dengan cepat untuk mengumpul premium. Akibatnya, setiap orang yang bertindak di atasnya melakukannya sepenuhnya atas risiko mereka sendiri. Jadi, apa cara anda atau di mana anda fikir pasaran akan bergerak, anda mempunyai banyak pilihan untuk dipilih. Maklumat ini telah disediakan oleh Nadex, satu nama perdagangan North American Derivatives Exchange, Inc. Nadex atau bentuk semula agensi berita pihak ketiga. Apa-apa penyelidikan yang disediakan tidak mengambil kira objektif pelaburan tertentu, keadaan kewangan dan keperluan mana-mana orang tertentu yang boleh menerimanya. Selain penafian di bawah ini, bahan di halaman ini tidak mengandungi tawaran, atau permintaan untuk, suatu transaksi dalam mana-mana instrumen kewangan. Tiada perwakilan atau jaminan diberikan mengenai ketepatan atau kesempurnaan maklumat ini. Beberapa pedagang hari mencari trend besar sepanjang hari sementara yang lain hanya mencubit.


Apabila membuat keputusan untuk memulakan perdagangan hari, anda akan melihat pelbagai produk yang tersedia untuk anda berdagang sepanjang hari. Ia bergantung kepada kaedah atau sistem yang ingin digunakan peniaga untuk gaya perdagangan peribadi mereka. Ia belum disediakan mengikut keperluan undang-undang yang direka untuk mempromosikan kebebasan penyelidikan pelaburan dan oleh itu dianggap sebagai komunikasi pemasaran. Terdapat banyak harga mogok untuk dipilih. Inilah yang membantu saya memperoleh pendapatan sebagai peniaga sehari selama hampir lapan tahun. Tetapi saya secara beransur-ansur belajar. Ada yang datang dengan mudah mengambil masa untuk menginternalisasi. Sekurang-kurangnya terdapat peraturan yang boleh saya ikuti.


Apabila dia menawarkan saya peluang untuk datang ke New York dan belajar bagaimana untuk melakukannya juga, saya melompat. Pada masa itu, sudah tentu, saya tidak tahu tentang pasaran saham atau bagaimana ia berfungsi. Letakkan Perdagangan: Menjual apabila harga berpecah melalui Bollinger Band atas dan segera diikuti oleh bar Di Dalam Hari. Apabila berdagang Bollinger Bands sebagai kaedah, harga menghampiri Band Bollinger atas dianggap tinggi manakala harga yang dekat dengan Bollinger Band yang lebih rendah dianggap rendah. Dengan melakukan ini, peniaga meningkatkan kebarangkalian harga telah melanda tahap yang melampau dan pembalikan akan berlaku. Bollinger Bands dengan menambah fungsi pengesahan: Hari Dalam. Kerana peniaga pilihan binari tidak peduli dengan berapa banyak aset yang bergerak dalam harga, hanya arahnya, adalah penting untuk mengesahkan titik pembalikan Band Bollinger dengan Hari Dalam. Letakkan perdagangan di rendah di dalam bar. Perdagangan Panggilan: Beli apabila harga berpecah melalui Bollinger Band yang lebih rendah dan segera diikuti oleh bar Di Dalam Hari. Apabila digabungkan dengan Bollinger Bands yang digunakan untuk menandakan titik pembalikan, peniaga akan mencari untuk menjual pada rehat Bollinger Band atas diikuti oleh dan Inside Day atau membeli pada rehat Bollinger Band yang lebih rendah diikuti oleh Inside Day. Bollinger Band tidak membuat tinggi atau rendah baru.


Band membuat perdagangan kehilangan wang. Letakkan dagangan panggilan di bahagian atas bar di dalam. Corak yang digabungkan dengan beberapa penapis lain, seperti trend, atau titik pembalikan yang berkemungkinan besar, mewujudkan kaedah yang sangat kuat dan mudah dilihat. Corak Harga Candlestick Berkuasa. Sekiranya saya Memegang Melalui Pullback atau Keluar? Corak peleburan penurunan harga memberikan isyarat sedemikian. Sebuah candlestick yang melanda adalah isyarat perdagangan yang kuat apabila digunakan dalam konteks yang betul.


Dengan kata lain, lilin bawah besar diikuti oleh lilin yang lebih besar. Daripada menunggu corak peleburan penurunan harga untuk diselesaikan, masukkan pendek sebaik sahaja bar berpotensi berpotensi turun di bawah rendah bar sebelum naik. Lilin yang melanda menunjukkan arah peralihan yang kuat. Dalam usaha untuk menaik taraf dalam permainan, harga mesti membuat swing lebih tinggi tinggi dan lebih rendah ayunan rendah. Dalam hal aliran menaik, masukkan sebaik sahaja corak pergerakan menaik harga berpotensi bergerak di atas tinggi bar bawah sebelumnya. Kaedah pilihan saya ialah menggunakannya sebagai kaedah dagangan hari, menggunakan carta 1 atau 5 minit. Semasa pengunduran, anda sedang mencari pergeseran yang kuat dalam momentum kembali ke arah bawah yang menandakan trend akan berterusan. Rajah 3 menunjukkan bagaimana ini boleh dilakukan dengan menggunakan perdagangan melebarkan penurunan harga di atas. Dalam usaha aliran menurun yang sedang berjalan, harganya mesti membuat ayunan rendah rendah dan tinggi ayunan yang lebih rendah. Walau bagaimanapun, corak-corak ini sering muncul. Rajah 2 menunjukkan apa yang anda cari dalam aliran menurun. Berikut adalah beberapa contoh. Skala pada carta telah dikeluarkan kerana kaedah ini boleh digunakan pada sebarang kerangka waktu.


Bagaimana corak-corak ini kelihatan jelas apabila melihat contoh perdagangan di bawah. Apabila melihat carta candelestick, terdapat dua jenis corak menelan, menaik dan menurun. Sekiranya berlaku, penarikan balik mungkin berkurangan dan trend menurun mungkin akan berterusan kerana corak ini menunjukkan penjual agresif melompat kembali ke pasaran. Corak menembusi harga menaik, semasa aliran menaik, menandakan penarikan semula kemungkinan besar dan pembeli telah melompat kembali ke pasaran. Rajah 1 menunjukkan persediaan asas. Buaian melengkung boleh menjadi agak besar, yang bermaksud jika anda menunggu bar untuk melengkapkan anda mungkin kehilangan sebahagian dari langkah yang anda cuba tangkapan. Ketahui alat anda dalam perdagangan anda. Pelajari satu sistem dan kaedah pada satu masa dan kemudian tambah. Emosi berjalan berat dan boleh menjadi besar dalam perdagangan, oleh itu, adalah penting untuk benar-benar berdagang rancangan anda. Bina pengetahuan anda, dan keyakinan anda dalam demo sambil melatih diri anda menjadi kebiasaan melalui latihan dan pengulangan. Mempunyai pelan pengurusan risiko yang baik. Berdagang dengan kejayaan, atau perdagangan hari untuk hidup harus dianggap sebagai kerjaya.


Anda harus memahami cara menyambung ke suapan data anda dan menguruskan carta langsung anda. Tahu matlamat anda dan terus fokus anda. Walau bagaimanapun, seperti mana-mana kerjaya, anda perlu tahu apa yang anda lakukan dan mempunyai beberapa latihan. Kembali ke doktor, adakah anda membiarkan seorang doktor dengan sedikit pendidikan dan latihan melakukan pembedahan pada anda atau bahkan mendiagnosis penyakit yang anda alami? Kenapa anda masuk ke dalam perdagangan? Kenali pasaran terlebih dahulu dan bagaimana untuk memperdagangkannya dengan baik dan kemudian anda boleh menambah. Ini adalah pelan yang sangat baik jika anda berdagang, sebagai contoh, Spreads Nadex atau Binari, yang boleh didagangkan dari 49 negara yang berbeza. Salah satu kelebihan untuk perdagangan hari ialah kemudahan masuk ke dalam perniagaan. Seperti kerjaya lain mencipta cara hidup, dengan perdagangan hari ada cara hidup yang mempunyai sistem dan teknik yang harus dipelajari dan ditanam.


Ini adalah contoh satu pelan pengurusan risiko yang boleh berfungsi. Perdagangan dengan modal risiko sahaja. Adakah anda ingin berhenti kerja akhirnya, menghabiskan lebih banyak masa dengan keluarga, untuk pendapatan tambahan, mungkin pendapatan dalam persaraan? Tidak peduli apa instrumen dan pasaran yang anda memutuskan untuk berdagang dan kaedah itu, kosnya lebih efektif untuk belajar dalam demo dan perdagangan simulasi, daripada hidup dengan kerugian sebenar. Jarak terpanjang ke destinasi sering kali adalah jalan pintas. Anda boleh berdiri untuk hari ini dan berasa seperti tuhan, raja atau ratu. Anda perlu mempunyai banyak mainan di dalam buku main anda untuk mengambil kesempatan daripada keadaan pasaran yang berbeza. Sama ada anda baru memulakan atau menjadi peniaga yang berpengalaman, untuk latihan dalam perdagangan hari termasuk tetapi tidak terhad kepada niaga hadapan, spot forex, spread dan binari, kunjungi www. Pastikan anda memilikinya sebelum anda pergi ke sistem dan kaedah seterusnya. Melabur dalam diri anda dan ambil masa yang anda perlukan untuk mengetahui apa yang anda perlu tahu dan membina keyakinan anda. Walaupun anda memerlukan modal permulaan anda untuk bermula, itu juga boleh menjadi jumlah minimum. Seperti yang disebutkan sebelumnya, adalah penting bahawa anda tahu kapan harus berhenti untuk hari, sama ada jika anda naik atau turun. Akan ada kerugian.


Manfaatkan sebarang pendidikan percuma yang ada dan gunakan akaun demo anda untuk perdagangan simulasi. Dapatkan memahami program carta di dalam dan luar. Mempunyai matlamat jangka panjang. Sebagai konsisten dan diperdagangkan oleh peraturan akan membantu untuk mengambil emosi daripada itu. Ya, perdagangan hari berjaya menawarkan semua kelebihan di atas, namun jalan menuju kesuksesan harus dikunjungi dengan teliti dan penuh perhatian. Tiada ijazah atau pelaburan permulaan yang diperlukan seperti francais yang memerlukan yuran. Kemudian menjadi menguntungkan dalam demo, peralihan untuk hidup dengan satu kontrak pada satu masa, kemudian terus hidup dalam hidup dan anda akan berada dalam perjalanan ke perdagangan hari untuk hidup. Seperti mana-mana usaha, menjaga tumpuan pada matlamat anda dan sebab tujuannya, akan membantu mengekalkan motivasi dan inspirasi anda melalui masa yang mencabar. Dapatkan akrab dengan pasaran yang berbeza, pertukaran dan sesi dagangan di seluruh dunia.


Pertimbangkan bahawa doktor dan peguam menghabiskan bertahun-tahun di kolej dan meletakkan enam angka pelaburan dalam pendidikan dan latihan mereka. Adakah anda ingin berdagang selama 12 hari ke depan, atau boleh dan sekitar untuk berdagang selama 12 bulan ke depan atau lebih lama? Pada akhir hari terdapat hanya dua sebab untuk berdagang, satu untuk amalan dan yang lain untuk keuntungan. Belajar, melatih dan meletakkan masa anda untuk mendapatkannya dan tahu bagaimana untuk berdagang. Pastikan anda mengambil masa dan belajar sistem.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.