Ahad, 14 Januari 2018

Berdagang dengan pilihan


Kelengkungan Kita sekarang tahu untuk fakta bahawa Delta opsyen adalah pemboleh ubah, kerana ia sentiasa mengubah nilainya berbanding dengan perubahan dalam asas. Adakah perkataan pembezaan dan integrasi cincin loceng? Latar Belakang Di babak terdahulu, kami telah membahas mengenai julat yang mana Nifty kemungkinan akan diperdagangkan dengan syarat kami mengetahui turun naik tahunannya. Menyerang dengan betul Beberapa bab terakhir telah memberikan pemahaman asas mengenai ketidakstabilan, sisihan piawai, pengedaran biasa dan sebagainya. Kajian kes Kami kini berada di akhir modul ini dan saya berharap modul ini memberi anda gambaran yang adil tentang pilihan pemahaman. Latar Belakang Setakat ini dalam modul ini kita telah membincangkan semua Pilihan Yunani yang penting dan aplikasi mereka. Cukup bagus saya mesti katakan. Kontrak niaga hadapan seketika. Bahagian lain dari gunung Berapa ramai di antara kamu yang mengingati kalkulus sekolah tinggi kamu? Pilihan panggilan beli Dalam bab sebelumnya kita melihat struktur dasar pilihan panggilan dan memahami konteks luas di mana ia masuk akal untuk membeli pilihan panggilan. Mendapatkan orientasi yang betul Saya harap sekarang anda sedang menjalani praktikal pilihan Panggilan dari perspektif pembeli dan penjual. Deltas boleh ditambah!


Membangun kes Sebelum kita memahami bahawa, penjual pilihan dan pembeli adalah seperti dua sisi duit syiling yang sama. Senyap Volatiliti Kami telah melihat interaksi antara interaksi Yunani dalam bab sebelumnya dan bagaimana mereka memperlihatkan diri mereka pada pilihan premium. Mereka mempunyai pandangan yang bertentangan di pasaran. Jenis Volatiliti Beberapa bab terakhir telah meletakkan asas untuk membantu kita memahami Volatiliti yang lebih baik. Memecahkan Ais Seperti mana-mana modul terdahulu dalam Varsity, kami akan membuat andaian lama yang baru untuk pilihan dan oleh itu tidak mengetahui apa-apa mengenai pilihan. Mendekodkan jargon asas Dalam bab sebelumnya, kita memahami struktur pilihan panggilan asas. Cari hadiah untuk semua orang dalam senarai anda yang mengangkut di peringkat antarabangsa ke lebih 100 negara dengan Amazon Global. Ini adalah kaedah yang popular oleh spekulator yang mesti benar mengenai arah pasaran, dan masa. Fakta: Dengan sendirinya, pilihan tidak berbahaya. Sekiranya anda memikirkannya sebagai insurans, kos meletakkan adalah serupa dengan premium insurans. Terdapat tiga kelebihan utama untuk pilihan perdagangan. Apa yang mereka baik?


Apabila anda mendapat lebih canggih, anda boleh menggunakan kaedah ini untuk menjual stok yang tidak anda mahukan. Sebagai contoh, jika anda percaya stok anda mungkin turun dalam dua atau tiga bulan akan datang, anda boleh membeli pelindung, yang bertindak sebagai polisi insurans untuk stok anda. Akhirnya, anda boleh menggunakan pilihan untuk spekulasi. Apabila anda membeli panggilan, anda percaya saham asas atau pasaran akan naik. Daripada membeli membuat spekulasi, anda juga boleh membeli untuk melindungi kedudukan stok sedia ada. Sekiranya stok asas anda turun harga, kedudukan anda akan menjadi lebih berharga, mengurangkan kehilangan wang anda. Risiko menggunakan kaedah ini: stok asas anda boleh turun harga. Pada masa itu, tidak kira betapa tinggi atau rendah tawaran lain, tiada siapa tetapi anda dibenarkan membeli rumah. Anda mahu mengunci harga sebelum ia lebih tinggi.


Dalam contoh ini, anda membeli pilihan di rumah, tetapi anda boleh membeli atau menjual pilihan minyak, kacang soya, stok atau apa sahaja. Nasib baik, penawar terbaik untuk strategi pilihan berisiko adalah pengetahuan. Malah, opsyen pada asalnya dicipta untuk tujuan ini. Apakah pemilik keluar? Mereka juga akan memberitahu anda apa yang anda perlukan untuk memulakan pembelian dan penjualan pilihan. Bahaya dalam strategi spekulasi yang digunakan oleh sesetengah orang. Apabila anda membeli, anda percaya saham asas atau pasaran akan turun. Tidak perlu membayar dolar besar untuk kelas pilihan mahal apabila anda boleh belajar secara percuma. Akhir sekali, hubungi firma pembrokeran anda untuk mengisi perjanjian pilihan dan buka akaun pilihan.


Pertama, anda boleh menggunakannya untuk menjana pendapatan. Dan hanya terdapat dua jenis pilihan: meletakkan atau panggil. Anda menyimpan premium, tetapi anda boleh kehilangan wang sekiranya stok jatuh. Jadi anda mendekati pemilik dan menandatangani perjanjian. Kedua, anda boleh menggunakan pilihan untuk memastikan pelaburan anda. Anda juga boleh membeli panggilan atau meletakkan pilihan pada mana-mana stok. Mendapat kedua-duanya betul adalah sukar, itulah sebabnya ramai spekulator kehilangan wang. Dengan pilihan, anda mempunyai dua pilihan: membeli atau menjual. Walau menjadi spekulator, bagaimanapun, anda boleh menjadi ahli strategi.


Sesungguhnya, sejak tahun 1635, apabila peniaga menjual pilihan telanjang ke atas bulu tulip, pilihan mempunyai reputasi buruk. Semua Mengenai Petunjuk Pasaran. Kontrak itu adalah pilihan panggilan. Menjual panggilan tertutup adalah kaedah yang ideal untuk sesiapa sahaja yang ingin menjana pendapatan tambahan di stok yang telah anda miliki. Sekiranya stok asas anda meningkat dalam harga, putaran anda akan luput tidak bernilai, dan anda kehilangan apa yang anda bayar untuk meletakkannya. Malah, salah satu sebab yang sesetengah orang masih curiga terhadap opsyen adalah kerana strategi spekulasi. Apakah pilihan yang baik untuk? Jika anda baru untuk pasaran pilihan, ini adalah kaedah yang baik untuk bermula dengan. Delta juga disenaraikan. Katakanlah pelabur mahu membeli pilihan panggilan kerana dia berpendapat bahawa harga stok akan naik. Sebagai contoh, katakan pelabur mempunyai pilihan antara membeli saham SPY atau menjual yang diletakkan di ETF. Sekarang para pelabur emosi mungkin berpendapat bahawa guru mereka tahu bahawa Apple akan jatuh begitu banyak dalam 30 hari akan datang.


Ini adalah benar jika kita menentukan risiko sebagai turun naik pulangan, tetapi pengamal akan memberitahu anda bahawa ketidakstabilan adalah ukuran risiko yang buruk. Mengharapkan pembetulan harga. Pemain-pemain adalah kejam dan hanya di dalamnya untuk diri mereka sendiri. Artikel ini adalah ulasan oleh penyumbang bebas. Pemberitahuan Tindakan PLUS Portfolio Amanah Amal. Jika anda melihat Nasdaq. Pelabur mengidam perasaan membeli panggilan yang sempurna atau memaku penurunan besar melalui meletakkan. Kita semua mendambakan perasaan membeli pilihan panggilan yang sempurna pada stok pelarian atau memindah langkah ke bawah di pasaran dengan meletakkan keuntungan yang tinggi. Kuncinya ialah mengetahui cara menggunakannya dengan betul. Emosi tamak mereka mula berlari liar, tetapi malangnya, pedagang emosi ini menumpukan diri untuk bencana. Mereka menuntut pilihan adalah jauh lebih berisiko berbanding stok kerana kehilangan wang ditakrifkan.


Ia adalah cara yang menyeronokkan untuk mendapatkan pendapatan sampingan. Setiap pilihan warna yang berwarna gelap dianggap daripada wang. Minyak kemungkinan akan kembali ke paras terendah. Apabila saya melihat pilihan minggu ini, saya melihat pilihan yang akan luput pada hari Jumaat, 15 Julai. Tetapi ia adalah OK kerana mereka berpuas hati dengan membayar untuk hiburan. Mereka mempunyai harga mogok yang lebih tinggi daripada yang mendasari untuk panggilan atau lebih rendah daripada asas untuk meletakkan. Kebanyakan orang membeli dengan lima ratus dolar, dan ada yang duduk dengan besar. Lihat bagaimana Cramer menilai stok di sini.


Satu-satunya cara untuk 10 kali akaun dagangan dalam satu pilihan perdagangan adalah untuk pergi semua. Ini adalah perangkap besar bagi peniaga baru. Ia adalah ekosistem jerung dan barracudas, mengambil gigitan dari satu sama lain dalam usaha untuk mendapat keuntungan. Pilihan tidak lebih atau kurang berisiko berbanding stok kerana risiko adalah fungsi saiz kedudukan, bukan jenis produk. Itulah kedudukan yang sangat berisiko. Mereka yang membajak semua wang mereka menjadi satu perdagangan akan pecah. Pada kebanyakan rantaian pilihan, pilihan panggilan berada di sebelah kiri meja, dan meletakkan di sebelah kanan. Mereka berada di sana untuk makanan percuma dan perbincangan meja. Tetapi fikiran kita memainkan trik kepada kita.


Berikut adalah contoh rantaian pilihan untuk Apple di Nasdaq. 8 Julai dan ia tamat pada 15 Julai. Tetapi mudah dilupakan sepanjang masa ini tidak berharga. Nah jika anda menjual telanjang, anda mempunyai had yang terbalik dan tidak terhad. Ketika saya melihat pilihan, tawaran pada 85 meletakkan adalah 19 sen, dan harga yang diminta pada mereka adalah 21 sen. Di terminal saya, setiap pilihan warna yang berwarna biru dipertimbangkan dalam wang itu. Walau bagaimanapun, mereka sangat menarik kerana kelemahan mereka yang terhad, peningkatan yang tidak terhad dan leverage tertanam.


Pada masa penerbitan, penulis tidak memegang jawatan dalam stok yang disebutkan. Amerivest adalah perkhidmatan penasihat pelaburan Amerivest Investment Management, LLC, penasihat pelaburan berdaftar terafiliasi. Kelayakan untuk penggunaan CEU ditentukan oleh organisasi yang diterima dan bukan oleh Investools. Ketahui lebih lanjut mengenai akreditasi. Kursus Strategi Pilihan mengajar anda pelbagai strategi perdagangan pilihan yang direka untuk meningkatkan pulangan dalam setiap keadaan pasaran. Selepas percubaan percuma Investools berakhir, anda mesti melanggan untuk mengekalkan akses. Pelanggan Investools baru boleh memilih percubaan percuma Investools untuk sama ada kursus Pelaburan Saham atau kursus Pelaburan Pendapatan.


Tawaran tidak boleh dipindahmilik dan tidak sah dengan pindahan dalaman, akaun TD Institut TD Ameritrade, atau dengan tawaran lain. Lembaga Piawaian, Inc. Jika amaun sebenar yang dibiayai adalah kurang daripada jumlah yang dipersetujui, Investools boleh, mengikut budi bicara mereka, menyesuaikan caj untuk menggambarkan diskaun yang sesuai dengan jumlah pembiayaan sebenar. Jika akaun TD Ameritrade tidak dibiayai dalam tempoh 45 hari dari tarikh pendaftaran, atau jika akaun tidak mengekalkan minimum yang dipersetujui atas keperluan pendanaan selama 12 bulan, Investools boleh mengikut budi bicara mereka, mengenakan jumlah penuh program pendidikan yang dipilih. Pengeluaran semula, penyesuaian, pengedaran, paparan awam, pameran untuk keuntungan, atau penyimpanan di mana-mana media simpanan elektronik secara keseluruhan atau sebahagiannya dilarang di bawah penalti undang-undang. CPA sebagai penaja pendidikan profesional yang berterusan di Pejabat Pendaftaran CPE Nasional. Percubaan percuma Investools sah untuk pelanggan Investools baru sahaja. Ini bukan tawaran atau permintaan di mana-mana bidang kuasa di mana Investools tidak dibenarkan menjalankan perniagaan. Untuk mendaftar akaun TD Ameritrade yang sedia ada atau akaun yang layak menggunakan perkhidmatan Amerivest untuk tawaran ini, sila hubungi Perunding Pelaburan anda.


Tiada apa yang terkandung dalam komunikasi ini merupakan permintaan, cadangan, promosi, pengesahan atau tawaran oleh Investools Inc. Sila berikan 1 minggu dari meminta percubaan percuma untuk menerima e-mel dari Investools dengan maklumat tentang bagaimana untuk mengakses percubaan percuma Investools anda. Investools mempunyai hak untuk menyekat atau membatalkan tawaran ini pada bila-bila masa. TD Ameritrade akan berkomunikasi kepada Investools, Inc. Investools bukan institusi pendidikan yang terakreditasi dan tidak menyediakan program ijazah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.