Sabtu, 13 Januari 2018

Masa dagangan opsyen binari


Dengan mengubah kerangka waktu anda secara berterusan, anda akan mendapat lebih banyak peluang perdagangan, dan anda akan dapat memaksimumkan keuntungan anda. Bingkai masa yang berbeza mempengaruhi antara satu sama lain. Kemudian anda perlu baik-baik saja. Semakin lama masa tamat, semakin tinggi peluang anda. Dengan empat harga ini, anda tahu segala-galanya mengenai tempoh masa yang perlu anda ketahui. Jumlah peluang perdagangan yang lebih tinggi akan membantu anda menghasilkan lebih banyak wang. Dengan tiada pelaburan kewangan, anda akan memenangi semua dagangan anda. Anda tahu julat dagangan penuh, anda tahu setiap harga di dalamnya, dan anda tahu bagaimana pembukaan dan harga tutup berkaitan dengan julat dagangan penuh.


Setiap trend ini memberi anda peluang untuk berdagang trend secara keseluruhan dan kemungkinan untuk berdagang setiap ayunan secara individu. Mereka boleh membuat perdagangan anda lebih menguntungkan dan kurang berisiko, yang merupakan kelebihan unik kelebihan yang membolehkan beberapa peralatan lain. Bagaimanakah tempoh masa saya mempengaruhi kaedah yang saya berdagang? Dalam artikel ini kita akan melihat bingkai masa yang berbeza dan bagaimana mereka dapat membantu anda untuk membuat lebih banyak wang dengan berdagang pilihan binari. Dengan kaedah pengurusan wang yang baik, anda menentukan peratusan kecil tetap dari jumlah baki akaun anda yang anda melabur pada setiap perdagangan tunggal. Bingkai masa adalah alat yang berkuasa yang boleh meningkatkan perdagangan anda dengan ketara. Bingkai masa menentukan panjang tempoh masa setiap merujuk kepada candlestick. Jika anda memperdagangkan acara yang sama dalam carta dengan jangka masa 5 minit dan carta dengan jangka masa 1 jam, sebagai contoh, anda harus menggunakan masa tamat tempoh yang sangat berbeza untuk pilihan binari anda.


Akhirnya, terdapat beberapa peluang perdagangan yang perlu anda cari pada jangka masa yang lebih lama tetapi perdagangan pada jangka masa yang lebih pendek. Oleh kerana pilihan binari mempunyai ekspir hanya beberapa jam, skala masa yang panjang tidak dapat membantu anda membuat keputusan yang baik. Bingkai masa yang lebih pendek mempunyai lebih banyak risiko tetapi memberikan ganjaran yang lebih tinggi, yang bermaksud bahawa mereka sesuai untuk pedagang yang suka mengambil risiko. Bagaimanakah saya boleh memperdagangkan bingkai masa yang berbeza? Berbilang dengan 5 minit setiap tempoh, ini memberikan anda antara 60 dan 85 minit. Gunakan peraturan ini untuk mendapatkan tamat tempoh maksimum anda, dan anda harus berada di sisi yang selamat dengan perdagangan anda. Selalu ada peluang untuk kehilangan wang.


Jika setiap pergerakan mengambil tempat antara 15 dan 20 candlesticks untuk berkembang, adalah munasabah untuk menganggap bahawa pergerakan semasa tidak akan berbeza. Mengapa saya perlu menggunakan bingkai masa untuk dagangan saya? Sekiranya candlestick berwarna putih atau hijau, tempoh harga meningkat harga; jika candlestick itu hitam atau merah, tempoh itu memaparkan harga jatuh. Begitu juga, suis dari purata bergerak ke indikator momentum membantu anda melekat dengan penunjuk teknikal perdagangan dan hanya menukar penunjuk yang anda berdagang. Untuk memberikan semua jenis perdagangan dengan maklumat yang mereka perlukan untuk diperdagangkan dengan baik, penganalisis teknikal telah membangunkan alat yang disebut candlesticks. Kunci untuk perdagangan yang berjaya ialah untuk melabur kurang pada bingkai masa yang lebih pendek. Walau bagaimanapun, peniaga-peniaga yang berpengalaman mungkin akan memenangi sedikit perdagangan mereka daripada yang mereka lakukan pada bingkai masa yang lebih lama. Seperti yang telah kami sebutkan, bingkai masa yang lebih pendek mempunyai persekitaran pasaran yang lebih tidak menentu yang menjadikan ramalan lebih sukar. Bagaimanakah kerangka masa saya mempengaruhi berapa saya perlu melabur? Sekiranya masing-masing bertahan selama 10 tempoh, tambahkan sebanyak 10 kali dengan satu tempoh tunggal. Tweak semacam itu memerlukan usaha minimum di pihak anda, tetapi mereka boleh membuat perbezaan yang signifikan dalam pendapatan anda. Anda sentiasa mendapat semua maklumat, tetapi ia disajikan dengan cara yang paling berkesan, yang membantu anda membuat keputusan terbaik.


Menggunakan bingkai masa yang berlainan menyediakan beberapa kelebihan yang boleh menjadikan perdagangan anda lebih mudah dan lebih menguntungkan. The genius candlesticks adalah bahawa mereka menguruskan untuk memaparkan semua maklumat yang relevan dalam hanya empat harga: pembukaan dan harga penutupan setiap tempoh, yang dihubungkan dengan garis tebal, dan tinggi dan rendah setiap periode, yang dipaparkan sebagai garis nipis pada akhir setiap candlestick. Kebanyakan strategi membenarkan tweak serupa yang menyesuaikannya kepada bingkai masa yang lebih pendek. Dengan cara ini, bingkai masa yang lebih lama bukan sahaja dapat membantu anda mengelakkan perdagangan yang buruk, tetapi mereka juga dapat menyediakan peluang perdagangan yang belum terlihat dalam jangka waktu yang lebih pendek. Seluruh prosesnya mudah dan mudah, dan ia boleh membiak keuntungan anda sementara hanya memerlukan sedikit usaha tambahan dan pengetahuan. Walaupun anda tahu bahawa anda boleh membuat wang dengan banyak pergerakan perdagangan pada jangka masa 5 minit, bingkai masa lain masih banyak yang ditawarkan untuk membantu anda untuk berdagang dengan lebih baik. Dalam rangka masa yang sama, penjejakan perdagangan kaedah memerlukan masa tamat tempoh yang lebih singkat daripada perubahan cara kaedah perdagangan, yang memerlukan masa tamat tempoh yang lebih singkat daripada kaedah mengikuti trend. Contoh yang paling ketara dalam gaya dagangan ini adalah pelarian. Tanpa menggunakan bingkai masa yang berbeza, pergerakan sisi seperti ini akan meninggalkan anda tanpa peluang perdagangan. Selepas itu, semua orang yang menunggu pasaran memecah telah melabur dalam pergerakan itu, dan trend itu akan berterusan pada kelajuan asalnya.


Oleh itu, anda harus mengharapkan lebih lama kehilangan coretan pada bingkai masa yang lebih pendek. Bingkai masa yang lebih pendek boleh menjadi kegunaan yang sama terhad. Kebanyakan maklumat ini tidak berkaitan dengan banyak dagangan. Jenis opsyen binari yang lain biasanya memulakan ekspirinya pada 5 minit, yang bahkan kurang sesuai untuk persekitaran dagangan ini. Dengan kaedah yang berisiko, anda perlu bersiap untuk kehilangan coretan yang lebih lama. Anggarkan jumlah tempoh yang akan diambil oleh peristiwa itu, kemudian buat jumlah ini dengan panjang satu tempoh, dan anda akan tamat tempoh maksimum anda. Ini menjadikannya mustahil untuk memperdagangkan pelarian dari kerangka waktu yang lama seperti satu jam. Secara umum, selagi anda melabur dalam pilihan sentuhan atau pilihan sempadan, anda mengambil masa tamat tempoh yang paling lama yang anda dapat dengan harga sasaran yang munasabah. Candlesticks adalah cara untuk memaparkan pergerakan harga dalam carta harga, dan candlesticks adalah sebab mengapa anda perlu tahu tentang bingkai masa. Fakta ini membingungkan banyak peniaga baru: Bagaimana satu alat boleh menghasilkan ramalan yang sah untuk pedagang yang ingin memegang aset selama berbulan-bulan dan untuk pedagang yang memegang aset tidak lebih dari beberapa jam? Sekiranya pembetulan semasa telah memindahkan 3 candlestick, anda tahu bahawa anda mungkin mempunyai antara 12 dan 17 tempoh yang tinggal.


Jika tidak, bagaimanapun, anda mungkin akan kehilangan wang pada bingkai masa yang lebih pendek. Corak penyambung adalah sebahagian daripada analisis kandil, dan dengan perdagangan formasi lilin mudah, anda akan tetap dengan gaya dagangan yang sama sementara hanya mengubah acara yang anda berdagang. Mereka memerlukan cara untuk memberi tumpuan kepada gambaran besar, mengagregatkan semua maklumat dengan cara yang memberikan mereka semua maklumat yang relevan, tetapi tidak lebih dan tidak kurang. Cara perdagangan ini boleh meningkatkan masa anda, yang akan meningkatkan peratusan kemenangan anda dan membolehkan anda mendapatkan pembayaran yang lebih baik. Kerana bingkai masa yang berbeza, carta candel kulit sering kelihatan sangat mirip, walaupun mereka memaparkan pergerakan harga yang sangat berbeza dan tempoh masa yang sangat berbeza. Begitu juga, terdapat pasaran di mana jumlah dagangan terlalu rendah untuk membolehkan ramalan yang berkualiti, dan terdapat pasaran di mana tidak mustahil untuk mencari trend. Carta garisan, jenis carta yang paling ramai peniaga kini dari TV, hanya menggunakan satu harga setiap tempoh untuk membuat garisan mereka, itulah sebabnya candlestick memberikan anda pemahaman yang lebih tepat mengenai apa yang berlaku di pasaran. Mereka membolehkan anda mencari lebih banyak peluang perdagangan daripada bingkai masa yang lebih lama, yang dapat membantu anda memaksimumkan keuntungan keseluruhan anda walaupun mengurangkan peratusan kemenangan anda. Mampu melihat pasaran yang sama dari perspektif yang berbeza dapat membantu anda untuk mencari lebih banyak kemungkinan perdagangan daripada jika anda akan melihat pasar dari hanya satu perspektif. Pergerakan ini sesuai untuk memenangi pilihan binari. Sekiranya anda mengetahui corak penerusan, pelarian akan berlaku apabila aset melengkapkan pembentukan dan menyambung semula trend sebelumnya. Untuk mempelajari bagaimana untuk menangani persekitaran ini, kami mencadangkan anda memulakan dengan berdagang bingkai masa yang lebih lama dan berjalan ke bawah untuk bingkai masa yang lebih pendek. Kami akan melihat setiap satu cara ini secara individu, bermula dengan cara yang paling penting: sambungan antara tempoh masa dan tamat tempoh anda.


Pembentukan lilin mudah akan berfungsi lebih baik daripada corak kesinambungan, dan penunjuk volatiliti akan berfungsi lebih baik daripada purata pergerakan yang panjang. Sebaliknya, anda mungkin boleh menguruskan pilihan tangga untuk meramalkan bahawa pasaran tidak akan memecahkan rintangan. Sentiasa ingat: untuk membuat kerugian 50 peratus wang, anda perlu membuat keuntungan sebanyak 100 peratus; jadi pastikan kerugian anda kecil dan anda akan membantu keuntungan bersih anda lebih banyak daripada dengan meningkatkan sedikit pulangan anda. Jika anda melabur terlalu sedikit, anda akan membuat keuntungan yang kurang, tetapi itu adalah sesuatu yang anda boleh membetulkan dengan mudah. Bingkai masa yang lebih pendek menyediakan lebih banyak peluang perdagangan tetapi juga mempunyai persekitaran pasaran yang lebih tidak menentu. Bagaimanakah tempoh masa saya mempengaruhi tamat tempoh saya? Ia tidak akan mengambil masa lama untuk anda mempelajari asas-asas dan mendapatkan perasaan intuitif untuk bingkai masa yang berbeza dan bagaimana mereka mempengaruhi satu sama lain. Kami biasanya mengesyorkan menjauhkan diri daripada bingkai masa yang lebih pendek daripada 30 saat. Untuk menganggarkan masa tamat tempoh yang perlu anda gunakan untuk perdagangan semasa anda, anda perlu menganggarkan bilangan tempoh yang anda fikir pergerakan yang anda mahu melabur akan diperlukan untuk membangunkan. Begitu juga dengan carta dengan jangka waktu mingguan. Secara amnya, lebih baik untuk menyesatkan di sisi berhati-hati. Sekalipun anda dapat berdagang menguntungkan dalam persekitaran pasaran, anda harus mengharapkan memenangkan peratusan yang lebih rendah dalam perdagangan anda daripada pada bingkai masa yang lebih lama. Alat untuk mempersiapkan kehilangan coretan adalah kaedah pengurusan wang.


Mulakan dengan bingkai masa yang nampaknya paling semula jadi kepada anda sekarang dan bekerjasama dengan anda melalui bingkai masa yang lain. Dengan jawapan kepada soalan-soalan ini, anda akan dapat menggunakan bingkai masa untuk menjadikan perdagangan anda lebih menguntungkan dan kurang berisiko. Sekiranya anda ingin memperdagangkan arah aliran menaik, sebagai contoh, bertukar kepada bingkai masa yang lebih lama mungkin dapat membantu anda untuk mengenali rintangan berdekatan yang mungkin memaksa trend untuk beralih. Seringkali, peluang perdagangan tambahan ini berpunca daripada peluang yang telah anda investasikan, yang menjadikannya mudah dicari dan mudah diintegrasikan ke dalam kaedah dagangan anda. Ini adalah kekuatan memahami bingkai masa Bagaimana saya boleh membezakan bingkai masa yang berbeza? Idealnya, peratusan ini kurang daripada 5 peratus. Akibatnya adalah pembayaran yang lebih tinggi dan peratusan kemenangan yang lebih tinggi, yang akan menghasilkan keuntungan yang lebih tinggi. Pada umumnya, bingkai masa yang lebih pendek lebih saraf dan tidak menentu daripada bingkai masa yang lebih lama. Walau bagaimanapun, mereka juga mempunyai had mereka. Pada masa ini, ramai peniaga menyedari bahawa pasaran telah menyambung semula arahan asalnya dan mereka dapat menghasilkan wang dengan melabur dalam pergerakan ini, yang akan menghasilkan pergerakan yang kuat tetapi pendek ke arah ini. Anggapkan bahawa anda telah menemui trend yang anda ingin berdagang. Pasaran ini akan meninggalkan anda tanpa peluang perdagangan. Umumnya, bingkai masa yang lebih pendek berfungsi dengan lebih baik dengan strategi yang memperdagangkan acara pendek dan sederhana.


Bingkai masa adalah alat yang sangat membantu untuk perdagangan pilihan binari anda, mungkin juga yang paling penting. Saiz yang pasti dari coretan yang kalah anda harus bersedia untuk bergantung kepada risiko anda terhadap kaedah anda. Oleh itu, ia digunakan oleh pedagang jangka pendek dan peniaga jangka panjang. Dengan membolehkan anda menyesuaikan perdagangan anda ke tahap risiko yang membolehkan anda memaksimumkan keuntungan anda, bingkai masa memberikan anda kedudukan yang sempurna untuk menghasilkan wang dan merasa selesa. Dengan berdagang dengan mereka, anda mungkin kehilangan terlalu banyak dagangan anda untuk membuat keuntungan. Pergerakan ke atas dan ke bawah berganti secara rawak, dan tidak ada yang dapat membantu anda meramalkan sama ada harga akan meningkat atau jatuh di masa depan. Sebagai peniaga pilihan binari, adalah penting untuk mengetahui sambungan antara kerangka masa carta dan masa tamat tempoh yang perlu anda gunakan untuk pilihan perduaan anda. Anda tahu bahawa ini akan menjadi pelaburan yang buruk dan boleh mengelakkan kerugian perdagangan. Akibatnya, mereka lebih sukar untuk diramalkan, terutamanya bagi pendatang baru. Walaupun bingkai masa yang berlainan mengikuti peraturan asas analisis teknikal yang sama, bingkai masa yang lebih lama dan pendek mempunyai ciri-ciri unik yang menjadikan mereka sesuai untuk pedagang tertentu yang mencerminkan ciri-ciri ini dalam personaliti mereka.


Bingkai masa yang lebih pendek boleh membentuk kelemahan ini, walaupun. Peniaga yang ingin menyimpan perkara yang selamat dan memilih pelaburan langsung, sebaliknya, harus berpegang pada bingkai masa yang lebih lama. Kunci untuk memaksimumkan keuntungan anda sekarang ialah berapa banyak anda boleh memendekkan jangka masa dan masih membuat wang. Oleh itu, anda harus memperdagangkannya secara berbeza. Menukar tempoh masa membantu anda melihat pasaran yang sama dari perspektif yang berbeza. Alat yang membolehkan analisis teknikal seperti kelonggaran yang hebat adalah penggunaan bingkai masa yang berbeza. Malangnya, tidak ada peraturan definitif tentang bagaimana untuk mengetahui masa tamat masa yang sesuai untuk jangka masa anda, kerana hubungan ini sebahagian besarnya bergantung kepada kaedah yang anda gunakan.


Kelekat dengan bingkai masa dari 30 saat hingga satu jam untuk dagangan anda. Selepas itu, anda hanya mengalikan bilangan tempoh dengan jangka masa yang anda gunakan. Jika anda memperdagangkan tempoh masa yang singkat dengan masa tamat tempoh yang panjang, di sisi lain, pergerakan yang anda investasikan akan lama apabila pilihan anda tamat. Untuk menyelesaikan masalah ini, seorang peniaga yang memahami bingkai masa akan beralih ke bingkai masa yang lebih pendek. Oleh itu, anda perlu mengharapkan kehilangan tiga, empat, atau lebih banyak dagangan berturut-turut. Analisis teknikal adalah alat yang berkuasa untuk meramalkan pergerakan harga masa depan. Jika anda melabur dalam buaian pada aliran menaik, sebagai contoh, beralih ke bingkai masa yang lebih pendek kemungkinan akan memaparkan ayunan ini sebagai trend dengan sendirinya. Faktor penentu sama ada bingkai masa yang lebih pendek atau lebih lama akan membantu anda menghasilkan wang adalah sama ada anda boleh mengekalkan peratusan kemenangan yang cukup tinggi pada bingkai masa yang lebih singkat.


Bingkai masa boleh meningkatkan perdagangan anda dengan ketara, dan setiap peniaga yang serius perlu meluangkan masa untuk belajar dan memahaminya. Jauhkan dari bingkai masa yang lebih pendek dan gunakan bingkai masa yang lebih lama untuk tujuan diagnostik tambahan sahaja, tetapi jangan sekali-kali berdagang secara langsung. Terutama aset popular bergerak naik dan turun setiap saat, yang mencipta banyak maklumat mengenai apa yang berlaku dengan aset hari ini. Sekarang anda mempunyai lebih banyak perubahan yang boleh anda berdagang dengan kaedah yang sama dengan yang anda berdagang dengan ayunan yang lebih besar. Jika anda melabur terlalu banyak, anda mungkin akan berpecah, dan tidak ada yang akan datang dari itu. Setiap candlestick merangkum pergerakan pasaran dalam tempoh masa tertentu dan memaparkannya dalam satu candlestick. Walau bagaimanapun, anda harus mengelakkan dagangan setiap carta harian secara langsung. Lagipun, anda memenangi pilihan sekiranya pasaran mencecah harga sasaran walaupun sekali sebelum pilihan tamat. Jika bingkai masa kelihatan sedikit mengelirukan pada mulanya, jangan bimbang. Terdapat beberapa bingkai masa yang anda tidak perlu berdagang dengan pilihan binari dan beberapa kegunaan terhad.


Sering kali, ini hanya memerlukan tweak kecil untuk strategi mereka. Pelarian ini adalah pergerakan yang kuat yang berlaku apabila aset telah menyelesaikan pembentukan harga atau apa-apa peristiwa analisis teknikal yang penting. Begitu juga, seorang pedagang yang ingin membeli stok untuk jam berikutnya memerlukan maklumat yang berbeza daripada pedagang yang ingin membeli aset selama setengah tahun. Batasan yang paling jelas ialah bingkai masa hari, minggu, dan bulan adalah mustahil untuk berdagang dengan pilihan binari. Adakah terdapat had untuk menggunakan bingkai masa untuk pilihan binari? Bingkai masa yang lebih pendek mungkin kelihatan menarik kerana mereka menjanjikan jumlah dagangan yang hampir tidak berkesudahan, tetapi peluang ini biasanya kelihatan jauh lebih baik daripada yang mereka lakukan. Isu dengan memaparkan pergerakan pasaran adalah bahawa terdapat banyak daripada mereka. Sekiranya pergerakan yang anda ingin melabur sudah bermula, anda harus menolak masa yang telah berlalu. Bingkai masa mempengaruhi perdagangan anda dengan banyak cara. Walaupun pasaran menawarkan peluang perdagangan pada bingkai masa semasa anda, tidak ada sebab mengapa anda tidak perlu mengezum masuk atau keluar setelah anda melabur dalam peluang ini.


Berapa lama mereka mengambil untuk membangun? Untuk mencari tempat yang manis ini, anda perlu menyesuaikan perdagangan anda dengan keperibadian anda. Mereka adalah hasil dari pergerakan pasaran rambang dan tidak mempunyai kuasa untuk menunjukkan harga masa depan. Dengan mengetahui bahawa pasaran sedang bergerak dalam trend menaik pada jangka masa yang lebih lama, anda boleh menjangka bagaimana trend ini akan menjejaskan bingkai masa yang lebih pendek dan melabur dalam kesan ini sebelum ia dapat dilihat. Oleh itu, anda perlu mengurangkan pelaburan anda setiap dagangan. Pada masa ini, mereka dapat mencari trend yang akan mengambil pasaran keluar dari pola kesinambungan, yang membolehkan peniaga untuk masa pelaburan mereka dengan tepat dan melabur dengan tepat apabila pelarian akan berlaku. Menukar kaedah dagangan anda dari salah satu contoh ini kepada yang lain haruslah mudah. Oleh itu, anda harus cuba mencari pilihan dengan masa tamat tempoh satu jam atau 75 minit. Masa anda akan terlalu tidak tepat, dan ia tidak mungkin untuk menjangka pelarian tepat. Jika pasaran mendekati rintangan atau sokongan atau jika ada acara berdekatan lain pada jangka masa yang lebih lama, anda harus mengetahui kejadian ini dan memahami akibatnya sebelum anda melabur dalam trend pada jangka masa yang lebih pendek. Apabila anda memahami kedua-dua perkara utama, anda boleh memotong sebahagian besar mata, contohnya cara menguruskan risiko anda pada setiap peringkat dan berapa lama untuk memilih tamat tempoh anda. Bahagian genius dari candlesticks adalah bahawa mereka membolehkan anda untuk mengezum masuk dan keluar di pergerakan pasaran tanpa kehilangan pergerakan tunggal.


Bertukar kepada bingkai masa yang lebih lama akan memaparkan trend semasa anda sebagai sebahagian daripada pergerakan yang lebih besar, yang anda boleh berdagang juga. Kadang-kadang, pasaran sedang bergerak ke sisi. Dalam harga di mana satu candlestick mengagregasi pergerakan harga satu bulan, anda boleh melihat pergerakan pasaran dengan banyak tahun atau dekad. Untuk membuat ramalan terbaik pada bingkai masa semasa anda, anda perlu memahami bagaimana ia berkaitan dengan bingkai masa yang lebih lama dan pendek dan jika bingkai masa ini mengehadkan ramalan yang anda boleh buat atau membenarkan ramalan baru yang anda tidak dapat mengenali pada bingkai masa anda sahaja . Masalahnya ialah: jika anda mencari corak pada satu jangka waktu satu jam, pelarian akan tetap berlaku hanya satu atau dua minit. Ia membayar lebih banyak untuk memenangi 70 peratus daripada 100 perdagangan daripada memenangi 80 peratus daripada 20 dagangan. Apakah bingkai masa? Apabila anda mendapati yang penting, beralih kepada bingkai masa yang lebih pendek dan berdagang acara dari sana. Menguruskan pelaburan anda setiap perdagangan adalah penting untuk terus bertahan. Untuk berdagang dengan satu tren, lihat perubahan lalu. Untuk perdagangan pergerakan lain, perkara-perkara yang sedikit lebih rumit. Aturan terbaik yang boleh kami berikan ialah ini: jangan gunakan tamat tempoh yang lebih lama daripada peristiwa yang anda ingin berdagang.


Bagi mereka yang mempunyai kemewahan sebenarnya memilih ketika mereka boleh berdagang dilema itu bahkan lebih jelas, dan godaan untuk berdagang peluang pasaran yang kurang menguntungkan akan pernah ada untuk kelompok pedagang ini. Dengan melihat masa dalam tiga cara yang berbeza dapat membantu para peniaga baru dalam menganalisis pasaran dan menentukan peluang yang berpotensi menguntungkan. Setiap peniaga telah mengalami perasaan merasakan peluang yang baik hanya untuk membeli pilihan pada harga yang rendah dan mengakibatkan kehilangan wang atau tamat tempoh yang susah. Walaupun sesetengah pakar mengesyorkan bergerak melalui beberapa tempoh masa yang berlainan dan untuk ini sepadan dengan satu sama lain, adalah benar bahawa peluang ini boleh sedikit dan jauh di antara. Beberapa pilihan pasaran binari dijalankan 24 jam sehari, termasuk pasaran mata wang dan komoditi. Walaupun prinsip-prinsip sederhana ini kelihatan agak asas, termasuk mereka sebagai sebahagian daripada analisis perdagangan pilihan binari akan membantu banyak peniaga baru membentuk kaedah dagangan yang cogent. Di samping memerhatikan bingkai masa yang lebih tinggi untuk mengelakkan dagangan di kawasan yang miskin, melihat carta ini juga boleh memberi peluang yang baik untuk terlibat dalam persediaan yang kuat yang akan menguasai bingkai masa yang lebih kecil dalam masa terdekat. Ini menjadikan keputusan masa untuk berdagang agak lebih kompleks daripada tawaran pasaran tradisional. Oleh itu, peniaga pilihan binari boleh melihat persediaan pada bingkai masa yang lebih tinggi, dan memperbaiki penyertaan mereka menggunakan bingkai masa yang lebih rendah selaras dengan ini. Masa adalah bukan sahaja faktor terpenting dalam perdagangan pilihan binari kerana keperluan untuk masa tamat opsyen adalah tepat; ia perlu dipertimbangkan dalam pelbagai cara. Mencari perdagangan yang sesuai pada carta 1 minit dalam arah persediaan perdagangan pada carta sejam akan meningkatkan kemungkinan kemungkinan penyertaan perdagangan menghasilkan hasil yang positif.


Sekiranya masa tamat tempoh dianggap sebahagian besar perdagangan pilihan binari, maka kemasukan yang baik adalah faktor yang paling penting. Ini pada awalnya akan mengelakkan kekecewaan yang dicipta oleh pasaran lambat dan tidak aktif yang mengakibatkan keputusan perdagangan yang lemah. Contohnya untuk peniaga pilihan biner enam puluh kedua mungkin untuk melihat masa 5 minit dan jam secara berkala untuk mengelakkan bidang sokongan dan rintangan utama yang mungkin tidak dapat dilihat pada carta 1 minit. Sekiranya ini adalah di luar waktu pasaran tempatan, maka adalah patut meneliti pasaran mana yang paling aktif di dunia sebelum dan selepas sesi dagangan tempatan. Broker ini mempunyai reputasi hebat di kalangan peniaga! Lebih penting lagi adalah untuk mengetahui tentang tempoh masa tertentu dan untuk menjaga mata berkala pada dua tempoh masa yang lebih tinggi untuk mengelakkan perdagangan di kawasan bencana. Satu teknik untuk membantu memperbaiki masa kemasukan untuk peniaga pilihan binari adalah mencari entri pada bingkai masa yang lebih tinggi dan menentukan entri pada carta yang lebih rendah. Klik di sini untuk memulakan perdagangan dengan broker yang paling boleh dipercayai! Untuk peniaga teknikal, memilih kerangka waktu untuk menganalisis pilihan perdagangan binari boleh menjadi sedikit sakit kepala. Pasaran sedia ada yang aktif dan terbuka pada masa dagangan harus menjadi tumpuan utama. Memilih masa untuk berdagang akan bergantung pada geografi tetapi ia harus didasarkan terutamanya oleh kewujudan peluang pasaran. Menunjuk pasaran-pasaran yang akan menawarkan peniaga yang paling banyak pilihan setup binari yang boleh dipercayai adalah penting.


Petunjuk Pilihan Perduaan BaharuMenyemak Petunjuk Pilihan Perduaan kami untuk petua dan nasihat mengenai perdagangan. Dengan percuma untuk menumpukan semata-mata di pasaran dengan lebih baik membolehkan anda membuat keputusan logik dan melaksanakan dagangan anda dengan sempurna. Dagangan pada masa yang paling sesuai dengan anda adalah cara yang pasti untuk menyusun kemungkinan untuk memihak kepada anda. Untuk melihat gambaran global mengenai waktu pasaran Forex, lihat alat bingkai pelbagai masa yang tersedia di Forex Hours. Sepanjang masa ini pasaran opsyen perduaan Forex mengalami volum dagangan tertinggi dan volatiliti yang paling tinggi. Oleh itu, jika anda ingin berdagang dengan 60 pilihan binari kedua, sebaiknya dilakukan semasa tempoh perdagangan puncak. Jika carta 1 minit tidak mengalir menjadi sukar untuk mentakrifkan lurus sebenar.


Untuk 60 peniaga pilihan binari kedua, tindakan harga mengalir pada carta harga 1 minit adalah kunci untuk mempunyai sesi dagangan yang menguntungkan. Jika anda berdagang dengan 60 pilihan binari kedua saya cadangkan hanya berdagang apabila pasaran Forex paling aktif. Pasaran Forex sangat cair dan umumnya aktif dan bergerak sepanjang masa, namun beberapa tempoh lebih aktif daripada yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.