Ahad, 14 Januari 2018

Formula pilihan binari


Kadang-kadang, anda juga boleh memenangi hadiah wang tunai dan cuti sebagai hadiah. Pelabur ekuiti tidak akan memperoleh apa-apa jenis bonus deposit, tetapi peniaga pilihan binari mendapat manfaat dengan bonus deposit bersama-sama dengan pelbagai ciri lain. Peniaga harus menunggu masa yang tepat untuk meletakkan dagangan. Jika anda melihat bahawa terdapat pulangan yang berpatutan terhadap pelaburan anda, maka anda dapat meningkatkan tahap masukan anda secara perlahan sesuai dengan pengalaman anda di lapangan. Sebaik sahaja anda telah menempah dengan harga yang rendah, bersabarlah untuk harga naik. Jika anda mempunyai platform yang betul untuk berdagang, dagangan boleh dilaksanakan dari mana saja. Perdagangan tidak boleh dilakukan seperti yang anda mahu lakukan. Sama ada untuk membeli atau menjual aset tertentu peniaga harus menunggu dan melihat masa yang tepat untuk membuat pelaburan. Hampir semua broker membekalkan pelbagai aset dagangan kepada para pedagangnya. Oleh itu, buat akaun dengan jumlah maksimum broker dan ia akan membantu anda untuk mendapatkan kelebihan lengkap daripada ganjaran yang ditawarkan. Ketahui mengapa terdapat pelbagai aset perdagangan dan cara mengendalikannya. Tetapi pada masa yang sama meletakkan semua telur ke dalam satu bakul bukan langkah yang hebat. Robot opsyen binari dengan mudah akan mengendalikan jenis pengiraan ini untuk membantu peniaga mendapatkan pulangan maksimum dalam pelaburan minimum.


Ya, risiko yang berkaitan dengan ini juga tinggi. Sebaik sahaja anda berpengalaman dan yakin mengenai strategi dagangan, secara beransur-ansur meningkatkan tahap pelaburan untuk mendapatkan lebih banyak keuntungan. Adakah Pilihan Dagangan Perduaan Terlalu Berdasarkan Beberapa Rumusan Dan Strategi? Tidak perlu mempunyai pelaburan modal besar untuk perdagangan pilihan binari pada peringkat awal tidak seperti perdagangan saham. Opsyen binari adalah salah satu bentuk perdagangan terbaru yang diterima dengan baik oleh pedagang. Jika anda mempunyai kemahiran dan jika anda sudah bersedia untuk memanfaatkan peluang itu, anda boleh menentukan jumlah wang yang anda ingin perolehi. Dengan cara ini, mudah bagi pedagang untuk memilih aset dan gaya dagangan yang sesuai dengan keperluan mereka. Ini adalah cara mudah untuk dipasang ke dalam perdagangan opsyen perduaan. Tidak kira berapa besar pelaburannya, kosnya akan tetap sama. Jadilah terbuka untuk mencuba yang berbeza mengikut pergerakan pasaran. Ia adalah ciri fleksibiliti dan penyesuaian yang menarik para peniaga.


Ini bermakna pelabur mempunyai kemungkinan besar mendapatkan pulangan yang tinggi dengan tempoh masa yang singkat. Peluang yang ada untuk setiap perdagangan hampir tidak berkesudahan dan tidak ada had untuk pendapatan mana-mana pedagang. Dapatkan dagangan anda ditempah dan dilaksanakan dengan hanya beberapa klik walaupun anda berada di sofa anda berehat dan menonton rancangan TV. Mencari sumber yang boleh menawarkan semua maklumat perdagangan pilihan binari? Pilihan perdagangan binari boleh dijangka pada setiap 30 saat. Kebanyakan platform menerima pelanggan dari seluruh dunia. Pulangan pelaburan adalah sama rata dengan tahap risiko peniaga bersedia untuk mengambil. Sekiranya robot melakukan ini, tidak perlu pedagang mengetahui matematik. Adalah dinasihatkan untuk pergi melalui aset tertentu untuk jangka masa tertentu untuk mengesan turun naik harga dan melabur dalamnya sebaik sahaja harganya sangat rendah. Oleh sebab itu ramai peniaga termotivasi untuk mencuba pilihan binari dan bukannya perdagangan lain. Anda boleh memulakan ini dengan hanya beberapa ratus dolar. Memandangkan terdapat lebih banyak persaingan dalam bidang ini manfaat dan tawaran promosi yang ditawarkan oleh setiap peniaga adalah berbeza.


Formula ini hanya untuk tujuan pengetahuan dan tidak memerlukan penggunaan yang sama jika anda menggunakan robot untuk perdagangan pilihan binari. Sudah pasti, terdapat peluang untuk menembak harga dengan harga yang sangat rendah. Sekiranya anda perlu membandingkan faedah dan ganjaran peniaga ekuiti berbanding peniaga pilihan binari, faedah, ganjaran dan bonus yang diterima adalah sangat tinggi. Sesetengah platform akan menawarkan anda peluang untuk menjual sebarang aset dengan broker tunggal, ini akan membantu anda menjejaki dagangan anda dengan mudah. Oleh itu, berikan masa yang mencukupi untuk mendapatkan hasil yang diharapkan. Risiko kehilangan wang adalah rendah dan tidak ada ancaman kewangan kerana pelaburan pada tahap awal sangat kurang. Segala-galanya dikira dan angka disediakan dalam masa yang singkat. Memang penting bila, bagaimana dan dari mana anda melabur dan bagaimana anda cuba membuat wang dalam perdagangan pilihan binari. Tertanya-tanya apa faedah yang boleh dijangkakan daripada perdagangan opsyen binari? Melabur pilihan binari kumpulan. Untuk dirawat dengan penghormatan maksimum!


Ketua Pegawai Eksekutif Investlab Holdings, pemilik syarikat itu, dengan ramah memberi persetujuannya untuk temubual semasa lawatan perniagaannya ke Moscow. Opsyen IQ, broker Opsyen Perduaan memegang kepimpinan industri di seluruh dunia telah memperoleh kepentingan yang besar. Mudah untuk memulakan pelaburan! Anda ingin memastikan bahawa anda biasanya memperoleh yang paling banyak dalam modal perdagangan opsyen binari anda. Lihat ikon Kindle MatchBook di halaman butiran buku cetak dan Kindle buku-buku yang layak. Ketahui lebih lanjut mengenai Kindle MatchBook. Ini adalah sistem perdagangan yang mudah. Anda juga boleh melihat lebih banyak tajuk Kindle MatchBook di sini atau melihat semua tajuk Kindle MatchBook anda di sini. Pembelian edisi Kindle di harga Kindle MatchBook tidak tersedia. Edisi cetak mesti dibeli baru dan dijual oleh Amazon. Buku ini menyediakan proses langkah demi langkah bagaimana untuk mendapatkan pendapatan menggunakan kenderaan pelaburan yang dikenali sebagai Pilihan Perduaan, instrumen pelaburan yang baru dibangunkan. Baca edisi Kindle pada mana-mana peranti Kindle atau dengan Apl Membaca Kindle percuma. Beribu-ribu buku layak, termasuk semasa dan bekas penjual terbaik.


Memilih broker yang menawarkan rebat sangat memuaskan seperti yang anda boleh lihat. Atas sebab ini, kami SANGAT mengesyorkan anda melakukan perhitungan ini di setiap broker binari yang anda daftar di. Kebanyakan peniaga tidak mempunyai petunjuk bahawa kadar ini ada. Rebat pada asasnya mewakili peratusan pelaburan anda yang broker tidak akan diambil sekiranya ramalan tidak tepat. Oleh itu, inilah cara anda mengira nisbah pemisah dan margin keuntungan dalam perdagangan pilihan binari. Jadi, sekarang anda tahu bagaimana untuk mengira berapa peratus pelaburan anda akan berjaya untuk tidak kehilangan wang sama sekali. Satu-satunya perkara yang perlu anda ketahui adalah beberapa parameter. Dengan cara ini anda akan tahu berapa banyak keuntungan yang anda buat.


Oleh itu, untuk mengira margin keuntungan anda, anda perlu menolak nisbah pemulihan daripada nisbah pemenang anda. Menggunakan ini, anda akan dapat dengan mudah mengira nisbah terputus. Ini juga merupakan salah satu idea yang paling tidak pernah disebut oleh broker pilihan binari dan oleh itu, majoriti orang ramai tidak mempunyai idea. Nisbah breakeven adalah peratusan perdagangan yang tepat yang perlu dilakukan untuk membuat keuntungan. Margin keuntungan adalah perbezaan di antara kadar pulangan dan nisbah perdagangan yang tepat yang dilakukan oleh pedagang. Untuk dapat membuat ramalan, anda perlu melabur sejumlah wang tertentu. Terima kasih kerana membaca ini dan kami sangat menghargai jika anda boleh berkongsi ini dengan rakan-rakan atau peniaga-peniaga anda supaya lebih ramai orang dapat memahami bagaimana peratusan dan margin keuntungan dikira dalam perdagangan pilihan binari. Dan ini semua untuk panduan kaedah ini. Apakah Break Even Ratio? Nisbah breakeven dalam perdagangan pilihan binari wujud kerana dalam pilihan binari anda akan dibayar jika anda meramalkan hasil pergerakan aset tertentu. Inilah peratusan yang menunjukkan peniaga-peniaga keuntungan yang tulen.


Dengan kata lain, peratusan wang pada dasarnya adalah peratusan pembayaran yang ditawarkan oleh broker. Seperti yang anda tahu, dalam pilihan binari anda akan menghasilkan wang jika anda meramalkan pergerakan aset masa depan. Kadar wang dalam nisbah adalah nisbah keuntungan yang anda akan buat sekiranya anda membuat ramalan yang tepat. Kadar penembusan adalah peratusan ramalan yang tepat yang perlu anda lakukan supaya tidak kehilangan wang. Di mana B bermaksud nisbah pemisah, saya dalam nisbah wang dan Ot untuk keluar dari nisbah wang. Jika peratusan anda ramalan tepat bertepatan dengan nisbah terputus, maka anda tidak akan kehilangan wang tetapi anda juga tidak akan membuat apa-apa wang sama sekali. Oleh itu, seperti yang anda lihat, dalam kes ini anda hanya perlu meramal dengan tepat 52. Di mana W bermaksud nisbah kemenangan. Di samping itu, anda juga boleh terus membaca panduan kaedah pilihan binari kami yang disenaraikan di menu di sebelah kanan untuk mengetahui tentang strategi pemenang yang lebih canggih.


Walau bagaimanapun, jelas anda akan mahu mengetahui berapa banyak keuntungan murni sebenar yang anda buat juga. Daripada nisbah wang adalah peratusan pelaburan anda broker akan mengambil jika anda tidak membuat ramalan yang tepat. Bagaimana untuk mengira nisbah terputus? Antara perkara yang paling penting yang perlu difahami dalam perdagangan opsyen binari adalah tanggapan mengenai nisbah breakeven dan margin keuntungan. Anda menjalankan 46 dagangan dari mana 36 berjaya. Margin keuntungan adalah perbezaan antara nisbah pemenang dan nisbah pemecahan. Dalam kes ini, anda akan melabur semula keuntungan anda. Dalam kebanyakan kes, apabila anda membuat ramalan yang tidak tepat broker akan mengambil semua wang yang anda telah melabur.


Maklumat yang kami sampaikan di atas biasanya tidak boleh didapati di mana-mana broker pilihan binari. Semuanya dijelaskan di bawah secara terperinci. Walau bagaimanapun, memahami isu-isu yang disebutkan di atas adalah sangat penting jika anda ingin menjadi pedagang pilihan binari yang menang. Tetapi nasib baik tidak begitu sukar untuk mengira kadar ini. Seperti yang dijelaskan pada mulanya, broker pilihan binari yang paling tidak pernah mendedahkan ini kepada peniaga. Anda juga harus mengikuti margin keuntungan dengan formula kedua yang disebut dalam artikel ini. Ini membantu untuk mengira parameter yang diperlukan untuk pelan dagangan. Jawapannya terletak dalam pelan perdagangan objektif. Penyelesaian untuk memenangi persamaan di atas, memberikan 58.DUKASCOPY BANK telah menerbitkan di laman web mereka beberapa maklumat mengenai produk baru; dan juga melancarkan satu peraduan berdasarkan yang sama. Walau bagaimanapun, dengan pelan perdagangan yang dibangunkan mengikut garis panduan yang dibentangkan dalam artikel ini, anda boleh membuat wang yang baik dengan syarat anda melindungi modal anda.


Penyelesaian untuk w dalam persamaan di atas, memberikan 61. Berikut adalah contoh lain. Opsyen adalah binari kerana terdapat hanya dua kemungkinan hasil. Mari kita pertimbangkan beberapa contoh di bawah. Ini berfungsi untuk 32. Dalam artikel ini, saya akan mengemukakan kaedah untuk membantu kita membuat keuntungan secara konsisten semasa berdagang opsyen binari. Di mana nis jumlah pertaruhan. Pada masa ini, produk ini boleh didapati di dagangan demo sahaja. Menurut wikipedia, pilihan binari adalah satu jenis pilihan di mana nisbah pembayaran adalah sama ada beberapa jumlah tetap beberapa aset atau tidak ada sama sekali.


Oleh itu, cabaran adalah untuk memastikan bahawa anda adalah pemenang bersih dengan memenangi pertaruhan taruhan. Ia semua bergantung kepada cara anda membuat pilihan. Terdapat terutamanya empat pembolehubah untuk diingat, iaitu; keuntungan yang diingini, jumlah premium atau saiz kontrak, jumlah pertaruhan dan kadar kejayaan atau peratusan memenangi taruhan. Untuk melakukan ini, adalah dinasihatkan supaya tidak keluar dari pasaran jika peratusan memenangi taruhan adalah kurang daripada peratusan yang diperlukan untuk menang. Di mana E adalah ekuiti akaun. Jawapannya ialah 250 pertaruhan. Ini bermakna jika pertaruhan anda menjadi pemenang separuh masa; anda akan menjadi pecundang bersih. Untuk memecahkan walaupun, anda perlu merakam keuntungan yang lebih besar daripada atau sama dengan sifar. Sebahagian daripada maklumat yang disebutkan di bawah ini. Mengawasi kadar kejayaan adalah perkara yang mudah dilakukan. Dengan menggunakan formula, kita dapat mengolah peratusan memenangi taruhan yang diperlukan untuk memecah walaupun jumlah taruhan keseluruhan diketahui. DUKASCOPY BANK SA sedang dalam proses memperkenalkan produk baru, iaitu; Pilihan Perduaan.


Sudah tentu, perdagangan pilihan binari dengan konsep yang dibangunkan dalam artikel ini menuntut bahawa anda melaksanakan kempen perdagangan pada zaman atau kitaran yang terdiri daripada beberapa taruhan yang terbatas. Model Black Scholes adalah persamaan pembezaan separa yang menggambarkan harga pilihan vs. Ingat walaupun bahawa delta sentiasa berubah kerana perubahan dalam aset pendasar, dan sebarang perubahan lain dalam pembolehubah lain akan menyebabkan delta berubah. Model matematik ini didasarkan pada pasaran derivatif yang akan memberi harga pilihan gaya Eropah. Salah satu komponen yang paling penting dalam persamaan ini, seperti yang dinyatakan di atas, adalah delta. Oleh itu formula itu mengira bahawa terdapat satu harga sebenar pada pilihan yang dikira oleh formula Black Scholes. Kaedah ini dinamakan hedging delta dan merupakan asas bagi banyak strategi perdagangan lain. Bagaimana cuaca? Semasa anda berdagang pilihan binari anda, anda pernah berhenti dan tanya diri anda bagaimana pilihan binari berharga? Kedua, apa yang boleh menjadi sebab perubahan nama itu? Sila berikan komen di kotak komen di bawah, kerana pengalaman anda akan membantu orang lain dan akan menghindari spammer yang memutuskan industri pilihan binari. Pelanggan tanpa pengetahuan yang baik mengenai perdagangan Pilihan Perduaan harus mendapatkan nasihat individu dari sumber yang diberi kuasa.


Tiada perwakilan sedang dibuat bahawa mana-mana akaun akan atau mungkin mencapai keuntungan atau kerugian yang serupa dengan yang ditunjukkan. Malah, ia adalah sekeping penipuan yang sangat baik. Pada suatu ketika dia memutuskan untuk menggunakan algoritma untuk menulis perisian sendiri, yang pada asalnya dikenali sebagai Keuntungan Amal, dan kini telah dinamakan semula Formula Keuntungan Saya. Maklumat mengenai halaman BinaryOptionSheriff hanya panduan dan tidak boleh dianggap sebagai nasihat pelaburan. Seolah-olah, mereka mungkin akan menangkap sebilangan besar mangsa yang tidak berdosa di dalam pembohongan mereka, tetapi mereka hanya menolak nasib mereka terlalu jauh dengan tuntutan yang mustahil untuk pendapatan. Gemini 2, Kod Kuantum dan Dubai LifeStyle. Ini adalah kad truf mereka yang dipelajari untuk meminjamkan beberapa legitimasi kepada penipuan mereka yang licik. Skrip disalin perkataan untuk perkataan dan anda dijemput untuk menonton kedua-duanya untuk mengesahkan. Ini adalah jenaka yang ketawa. Tidak ada yang berfungsi dengan baik. Tinjauan Formula Keuntungan saya akan mendedahkan sistem ini untuk Penipuan itu. Siapa Megan Sanders dari Formula Keuntungan Saya? Akibatnya, perkara ini bukan pun penipuan baru!


Megan Sanders adalah penipuan lengkap. Jika anda berdagang di Amerika Syarikat, Nadex adalah satu-satunya broker yang dikawal oleh CFTC. Berikut adalah beberapa petua yang boleh membimbing anda ke kerjaya yang berjaya dalam perdagangan binari. Sekiranya Anda Melabur dalam Emas atau Bitcoin? Anda boleh melanggan TUBEchannel ANDA anda untuk sesi dagangan langsung dengan perisian. Percaya kepada kami, sistem bunyi dan legit seperti Swarm Intelligenceand Code Fibo, yang berdasarkan algoritma sebenar yang berkaitan dengan perdagangan pilihan binari, tidak pernah mengurus lebih dari beberapa ratus dolar sehari. Formula Keuntungan saya adalah perisian dagangan yang disampaikan kepada kami oleh Megan Sanders. Mempunyai pendidikan adalah kunci kepada semua pintu.


Oleh itu, pilih perisian perdagangan yang baik dan pastikan bahawa ini telah diuji sebelum ini oleh pedagang tulen. Jika anda tertanya-tanya sama ada Formula Keuntungan Saya adalah penipuan atau legit, kami mengesyorkan anda membaca ulasan penipuan ini ke bahagian bawah. Keputusan prestasi hipotesis atau simulasi mempunyai batasan tertentu. Jika anda telah menjadi mangsa penipuan, jangan ragu untuk menghubungi kami. Jangan tergesa-gesa untuk menyertai Formula Keuntungan Saya. PENAFIAN SITUS DAN SYARAT PERKHIDMATAN Maklumat mengenai BinaryOptionSheriff. Bolehkah saya membuat Pilihan Perduaan Dagangan Wang?


Pilihan Perduaan Perdagangan membawa risiko besar kehilangan wang modal. Mereka adalah penyewa yang sama, yang berpengalaman daripada Fiverr. Terima kasih kerana mengambil masa untuk membaca kajian penipuan Formula Keuntungan saya. Di sini kita akan mendedahkan Kebenaran Sebenar di sebalik Formula Keuntungan Saya. Terima kasih pedagang kerana kepentingan tulen anda di laman Sheriff kami. Walau bagaimanapun, jangan mengharapkan menjadi jutawan dengan sistem ini, tetapi anda boleh mengharapkan untuk membuat keuntungan yang baik dan mantap. Formula Keuntungan saya adalah Scam Disahkan! Kami akan berusaha untuk terus mendedahkan penipuan, memberi anda pendidikan dalam talian, dan membantu anda dengan perdagangan harian anda. Anda mungkin bertanya, bagaimana kita boleh yakin bahawa App Dagangan Formula Keuntungan saya adalah penipuan? Tidak mungkin untuk melihat keuntungan yang tinggi ini tanpa usaha. Jawapannya adalah YES. Anda menerima tanggungjawab penuh untuk tindakan, perdagangan, keuntungan atau kehilangan wang anda, dan bersetuju untuk memegang Sheriff Pilihan Binari. Walau bagaimanapun, anda mesti melakukan ini secara bertanggungjawab.


Perisian Dagangan Perolehan Keuntungan Saya? Bagi anda yang sudah melanggan laman Sheriff Pilihan Binari, anda mungkin akan terkejut apabila mendapati kami menandakan istilah yang kuat kepada seseorang tertentu. Ini sangat licik terutama semasa waktu istimewa tahun ini. Sebagai permulaan, cerita itu tidak dipegang. Semua maklumat di laman web ini hanya untuk tujuan pendidikan dan tidak bertujuan untuk memberikan nasihat kewangan. Kesimpulannya, kami tidak ragu-ragu bahawa Deutsche Bank akan menyaman diri sendiri dan mengejarnya ke mahkamah undang-undang. Di Sheriff Pilihan Perduaan anda boleh menguji perairan secara PERCUMA. Jawapannya sangat mudah. Dan itulah kebenaran sebenar. Jika anda berdagang di Eropah, dapatkan broker yang Dikawal seperti 24 Pilihan. Kisah ini dimaksudkan untuk menjadi jerker pemedih mata dan untuk menarik perhatian kita untuk memberikan bantuan kepada orang lain.


Laman web ini bebas daripada Broker Pilihan Perduaan dan Perisian Isyarat dipaparkan di atasnya. Ini adalah soalan yang sering kita tanya. Tinjauan Formula Keuntungan saya akan terus membongkar sistem perdagangan ini! Sebagai kisahnya, dia adalah penganalisis kewangan Deutsche Bank di New york. Lebih-lebih lagi, anda akan menghadapi risiko kehilangan pelaburan asal anda juga. Jika Megan Sanders benar-benar menyalin algoritma itu, dia akan melanggar kontrak pekerjaannya. Prestasi masa lalu bukan jaminan untuk pulangan masa depan. Kami tidak pernah pergi ke mana-mana untuk membuktikan betapa banyak testimoni semua palsu. Sebarang kenyataan mengenai keuntungan atau pendapatan, dinyatakan atau tersirat, tidak mewakili jaminan. Marilah kita menyiasat tuntutan ini satu demi satu. Walau bagaimanapun, jika anda ingin lebih banyak pengesahan, kami menjemput untuk membaca Semula Keuntungan Amal kami. Di sini butiran testimoni diberikan dengan bukti visual. Di sinilah pemaju perisian penipuan ini, mula membuat kesilapan.


Pilihan Perduaan Syarikat tidak dikawal selia di Amerika Syarikat. Kerana kerja beliau membabitkan beliau untuk bekerja dalam algoritma canggih, dia berada dalam kedudukan untuk menjana berjuta-juta dolar kepada majikannya. Pasaran pilihan binari adalah pasaran yang sangat cair, dan dengan alat dan pendidikan yang tepat, anda boleh melihat pilihan binari perdagangan pendapatan tetap. Kami yakin bahawa ia adalah palsu kerana pelakon penipuan yang menggambarkan Megan Sanders melakukan persembahan yang sama untuk penipuan awal yang disebut Keuntungan Amal. Inilah cara anda membuat sumbangan anda. Sebelum berdagang dengan mana-mana broker, atau menggunakan perisian Isyarat, pelanggan harus memastikan bahawa mereka memahami sepenuhnya risiko dan periksa dan memastikan bahawa broker pilihan mereka dilesenkan dan dikawal. Sudah tentu, pemaju berharap dapat menangkap mangsa baru mangsa, yang telah melepaskan penipuan di tempat pertama. Sedihnya Formula Keuntungan saya turun senarai panjang penipuan, yang kami mendedahkan setiap hari. Kisah hati beliau mengenai perjalanan ke Afrika yang mengubah hidupnya tidak memegang air. Dagangan baru-baru ini dengan Binaryhas Intelligence Swarm telah memberi kami hasil yang sangat baik. Gunakan alat dagangan yang hebat.


Perdagangan hanya dengan risiko anda sendiri. PERATURAN AS PEMBERITAHUAN PENTING. Bagaimanakah Formula Keuntungan saya berfungsi? Program perdagangan simulasi secara amnya juga tertakluk kepada hakikat bahawa mereka direka bentuk dengan faedah penglihatan. Adakah Bitcoin Cash Fork Bitcoin minggu ini? Tidak seperti rekod prestasi sebenar, hasil simulasi tidak mewakili perdagangan sebenar. Ia hanya satu kenyataan yang dibuat dengan harapan untuk menggelitik keinginan anda untuk wang tunai yang mudah. Sebagai tanda semula, kami meminta anda untuk melanggan blog kami.


Akhirnya dan sebenarnya ia adalah penipuan. Pilih broker yang dikawal selia untuk berdagang dengan. Kami boleh memberi jaminan kepada anda, jika anda melanggan App yang menipu ini, anda tidak akan membuat apa-apa keuntungan, oleh itu tidak ada anda yang anda akan lulus mana-mana tambahan anda kepada amal. Artikel ini memperkenalkan pilihan binari dan menyediakan beberapa hamparan harga. Pertimbangkan pilihan panggilan dengan harga mogok 30, dan mogok jurang sebanyak 40. Pilihan supershare adalah berdasarkan portfolio aset dengan saham yang dikeluarkan terhadap nilai mereka. Pilihan Gap mempunyai harga pemicu yang menentukan jika opsyen akan dibayar. Mereka mempunyai empat varian, berdasarkan hubungan antara titik dan harga mogok.


Pilihan binari ini berharga dua aset. Supershares membayar amaun yang telah ditetapkan jika aset asas berharga antara nilai atas dan bawah pada tamat tempoh. Analisis Scholes, dengan ganjaran ditentukan pada tamat tempoh. Pembayaran daripada pilihan Gap ditentukan oleh perbezaan antara harga aset dan jurang, selagi harga aset di atas atau di bawah harga mogok. Opsyen boleh dilaksanakan apabila harga aset melebihi 30, tetapi tidak membayar sehingga harga aset melebihi 40. Sebaliknya, aset atau tiada apa-apa yang mempunyai nilai sama dengan harga aset jika aset itu berdagang di bawah harga mogok. Amaun biasanya merupakan bahagian tetap portfolio. Jika aset berdagang di atas mogok pada tamat tempoh, hasil aset atau atau tiada panggilan adalah sama dengan harga aset. Harga mogok, bagaimanapun, menentukan saiz pembayaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.